Gå til innhold

Hjelp meg med valg av VOKSIPOSE eller vognpose!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min begynte i barnehagen i dag, hun er akkurat 1 år, og hun skal sove ute... Hvilken pose er å anbefale, vi har en Quinny Freestyle. Og evt hvor kan jeg kjøpe?Må kjøpe i dag helst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har jobbet i barnehage og vil anbefale Odenwalderposene. De er kjempelette, varme og barna sover sååå godt i de. Det er dunposer med sånn bamse i. Mange forskjellige farger. Bilder av posen ligger på www.barnashus.no. Tror de selger disse på babyshop også, men er ikke sikker.

Skrevet

Vi har både voksipose og den odenwalderposen som ble nevnt her. Den lange varianten (anbefaler deg å kjøpe den eventuelt) KJøpte den for litt siden på barnas hus på tilbud, kanskje de har dette tilbudet fremdeles. Men vi er hvertfall fornøyd med både voksi og odenwalderposen vi... men odenwalderposen er jo så lett og behendig i forhld til voksiposen og tar mye mindre plass :)

Skrevet

Anbefaler Ôdenwalderposene!! :D

De er lette, enkle og varme! :) Ikke minst gooooooode! :D

Gå inn på lilleprinsen.no! :)

Anbefaler lammy xl! :)

Skrevet

Har innsett at den Odenwalder er det nye trendy.. Har kun erfaring med voksi selv etter å ha hatt familiebarnehage for små på din datters alder. og må si jeg er helt frelst av denne posen. De var så gode og varme når de sov ute. Sov lenger enn andre med andre poser, og posen passer garantert i lengden så lenge barnet er i vogn. Klart den er tung. Men så kan trekket vaskes og i det hele tatt...

Jeg har alt kjøpt Voksi til min spire iallefall;) Men har som sagt ikke erfaring med den Odenwalder varianten. Men klart, dun er jo bra det også da så smakssak? kanskje? Voksi er iallefall varm dersom man har ull under. "mine" små hadde kun ullundertøy og evnt ekstra genser + lue og tynne votter i minus 10 og var aldri kalde..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...