L.P.R Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Her var det mange fisefine damer må jeg si. Ja jeg tisser i dusjen, det er det mange som gjør, get over it:) Desverre så har det seg slik at jeg ikke tåler 90% av prevangsjon, og hadde vært hos legen for og finne en løsning(svare kom når jeg var 4m på vei) Har dere kanskje ikke tenkt på at kondomen sprakk? Det var mitt tilfelle. Mvh LINE:o)
lille je Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Hæ? Tisser i dusjen fordi kondomet sprakk???
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 er nok ikke alene om å tisse i dusjen.. er nok flere enn vi tror men som ikke toør og innrømme det:) vil be om unnskyldning til deg for at jeg var en av dem som oppførte meg dårlig i går...
balsam Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 jeg tisser oxo i dusjen=) stå på du line...jeg synes du er tøff!!!!
Frk. Vable Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Jaja... Jeg syns uansett det er ekkelt å tisse i dusjen, er vel fisefin, jeg da... :-)
Lille L Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Jeg tisser også i dusjen, og stolt av det:-)
Gjest MMJ Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Tisser dere i dusjen på offentlige steder også da, som i svømmehallen??? Jajja, da jeg er "fisefin" da... ÆSJ!
Lille L Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Nei, man tisser da ikke i svømmehallen. Der bader jo andre mennesker også. Det er da andeledes i dusjen, siden man er alene og man vakser jo se etterpå. Herregud så teit!
Mamma jei Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Utrolig ekkelt... Tenk om alle de dere deler hus med også tisser i dusjen? Så går dere og tramper i andre sitt tiss! Er ikke sikkert dere får skyllt vekk alt heller. Kvalmt! Det er MIN mening!
grå :) Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 hva har tissing og kondomer med hverandre å gjøre? noe jeg ikke har fått med meg?
mamma >to gull Skrevet 9. januar 2008 #12 Skrevet 9. januar 2008 Syns nå ikke akkurat du kan kalle oss fisefine fordi vi syns det er ekkelt å tisse i dusjen..Da tror jeg det er veldig,veldig mange fisefine folk rundt omkring,gitt.. Jeg vil si det er ganske så uvanlig å tisse i dusjen og skjønner heller ikke hvorfor.. Men tøft at du innrømemr det på tv da..hehe.. Stå på!
~~DoraDora~~ Skrevet 9. januar 2008 #13 Skrevet 9. januar 2008 Har dere ikke do da? Siden du må ty til en slik nødløsning? Eller er du inkontinent, slik at du ikke rekker do når du ikke har Tena Ladyen på deg? Jeg for min del er fisefin når det gjelder hvor en tisser... er ikke en av de som setter meg på huk ute i naturen og sånn... men jeg har stor forståelse for de som ikke greier å holde seg til de rekker toalettet.
Lille L Skrevet 9. januar 2008 #14 Skrevet 9. januar 2008 Jeg bor alene jeg, så det er ingen som traper i tisset mitt. Og det er jo ikke akuratt som om tisset ligger der, det blir jo vasket bort. Og tenk jeg er ganske så renslig så jeg vasker jo badet og dusjen min 1 gang i uka;)
L.P.R Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 9. januar 2008 Dere som tror at kondomer og tissing i dusjen har en sammenheng må lese innlegget EN gang til... Det er ingenting i veien med og være fisefin, det er heller ingenting i veien med og tisse i dusjen. Har ingenting med og ikke klare og holde seg heller, er bare naturlig for meg og tisse i dusjen, en skikkelig "deardevil":o) Du som mener at tisset fordamper i dusjen, har du ikke rør på badet ditt? Kondomen sprakk, var uheldig en gang da jeg ikke brukte kondom osv... Jeg er bare vledig fruktbar....
lille je Skrevet 9. januar 2008 #16 Skrevet 9. januar 2008 hihi, jeg hadde visst ikke fått med meg at det var du på unge mødre:) Og har nok også gått glipp av et tidligere innlegg du har laget. Bortsett fra det må du gjerne tisse i dusjen så mye du vil for meg:)
Lykke*Li Skrevet 9. januar 2008 #17 Skrevet 9. januar 2008 Å tisse i dusjen er rett og slett skikkelig ekkelt... Selvom urin er det reneste du har av kroppsvæsker, så er det fortsatt kvalmt. Nei,tisse får man gjøre på do!
L.P.R Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 9. januar 2008 Hvis det skal være på den måten så er det like ekkelt og tisse på do. Der det er masse anale bakterier. Eller er du kanskje en av de som vasker seg etter du har vært på toalettet?
~~DoraDora~~ Skrevet 9. januar 2008 #19 Skrevet 9. januar 2008 Vel...jeg er en av de som passer på å ikke bomme på dolokk-hullet... ...og jeg vasker do-setet FØR jeg går på do når jeg vet at andre har vært der før meg ;-)
LizzyG Skrevet 9. januar 2008 #20 Skrevet 9. januar 2008 Dillå:Vasker du dosetet hvis familien din har vært der før deg?
~~DoraDora~~ Skrevet 9. januar 2008 #21 Skrevet 9. januar 2008 ja dersom de har tisset på dokanten...men heldigvis treffer de som oftest Hehe Hadde mannen min eller ungene tisset i dusjen, så ville jeg satt en stopper for det kjappere enn kjappest. Heldigvis har de full blærekontroll da ;-) ...jenta på ett år bader, men jeg vasker karet etter henne hver gang hun har badet:-)
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 9. januar 2008 #22 Skrevet 9. januar 2008 omg...haha folk henger seg virkelig opp i hvor ekkelt det lissom er og pisse i dusjen..vet ikke om jeg skal le eller syns synd på dere "rare" mennesker.. hvem pisser ikke i dusjen? alle har vell skvetta en gang eller 2? jeg må ihvertfall pisse når jeg hører den dusjvann lyden så da pisser jeg jo.. åneeii gidamei! så næææsty jeg er altsaa! skamme meg!
tre små... Skrevet 9. januar 2008 #23 Skrevet 9. januar 2008 nei, det har jeg aldri gjort faktisk. husker etter jeg fødte så sa jordmora til meg at jeg bare måtte tisse i dusjen... men jeg ville aldri klart det.. like vanskelig som å skulle tisse på seg med vilje.. hehe.. det ville bare stoppet opp... hadde ikke fått ut en dråpe;)
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 9. januar 2008 #24 Skrevet 9. januar 2008 Ja, jeg innrømmer! Har tisset på meg i dusjen. Med det samme jeg er så ærlig så kan jeg like godt innrømme å ha både tisset å mere til i buksa da jeg gikk gravid. Men det tror jeg de fleste av oss har opplevd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå