Gå til innhold

Jeg tisser i dusjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var det mange fisefine damer må jeg si.

Ja jeg tisser i dusjen, det er det mange som gjør, get over it:)

Desverre så har det seg slik at jeg ikke tåler 90% av prevangsjon, og hadde vært hos legen for og finne en løsning(svare kom når jeg var 4m på vei)

Har dere kanskje ikke tenkt på at kondomen sprakk? Det var mitt tilfelle.

Mvh LINE:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Snakker om maks uflaks da! Å bli mamma er det herligste i verden, men det er selvfølgelig en fordel å være klar for det først:-)

Jeg så programmet igår, men har ikke kommentert noe her inne enda. Skrev et innlegg på Ung og gravid før serien begynte om hvilke lave forventninger jeg hadde til serien. Fikk mye kritikk fordi folk mente jeg var for dømmende, men skal si jeg fikk rett! Synes det var et tåpelig program... Jeg satt sammen med samboern min og vi lo og skjemtes av det meste vi så der... Virket ikke som produsenten var spesielt opptatt av å stille unge mødre i noe godt lys i hvert fall! Synes synd i dere som ble med på dette jeg, for å være helt ærlig...

Jeg var selv 20 da jeg fikk min første for 2 år siden, men jeg vil påstå jeg framstod som mye mer "klar for oppgaven" enn det som ble vist av dere i serien... Hun ene så jo til og med på "omsorg" som et fremmedord! Og den stakkars jenta som ble gravid som 14-åring gikk rundt og sang "I wanna fuck you" mens hun festa og drakk sammen med andre umyndige. Sier ikke at jeg venta med å feste til jeg var myndig, men å dra med deg et kamerateam på fest når du bare er 17 år og mamma, DET blir for drøyt.

Skrevet

Nå må du tenke deg litt om.

Husker du da du var 17?

Jeg husker jeg var veldig umoden og naiv.

Jeg var veldig redd da jeg var gravid, redd for og spjæle, redd for og ikke klare oppgaven som mor, redd for og føde for tidlig.

Så vidt jeg vet så er de fleste gravide sånn.

Skrevet

jeg går alltid på do først før jeg hopper i dusjen, så jeg har ikke behov for å tisse i dusjen ..og jeg er langt fra fisefin..men synes det er like greit å bare sette seg på doen istedet før jeg hopper i dusjen..

Skrevet

line: er du ei som gjør narr av hu som var i serien som sa det eller er du hu? hehe

uansett jeg og sambo så på det sammen igår, og jeg reagerte vel bare på hvor mye sinnsyk banning som kom på tv ang fødsel og div...

men hun som ble mamma som 14 åring, syntes jeg har gjort en god jobb jeg...

skjønner ikke hvordan folk kan være så dømmende når man i tillegg vet at dette er tv og de vet å stille folk i feil lys....

blir helt feil å uttale seg slik etter bare 30 min og en episode...

at hun tok med seg kamera team på fest får være hennes valg.. men at noen kan komme her og påstå at de ikke ha nynnet til teksten i wanna fuck u.. er teit....

husk at jenta er 17 og trenger ikke oppføre seg som en 30 åring,selv om de også kan oppføre seg fjortis på fylla...

herregud, jenta hadde det bare gøy og som alene mor fortjener hun å ha det gøy innimellom...

hvem er det som ikke festet slik som 17 åring a

dessuten sørget hun for at jenta si hadde det bra og det er det viktigste før hun dro ut...

gud så mye fordommsfulle mennesker det finnes her

Skrevet

Jeg er line i ungemødre ja.

Er enig i mye av det du sier...

Alle banner, noen litt mer enn andre. Blir man sint opprørt eller engasjert så banner man, jeg gjør ihvertfall det.

Har begynt og beherske meg nå med tanke på lilleman:o)

Skrevet

Hi hi!! Jeg tror jeg dør på meg!! SÅ mye man kan diskutere!!!

Mange fisefine damer her inne ja......

Line: Alle gravide er urolige!! Stå på jente :o) Var selv 19 når jeg fikk jenta mi!! Klart oss fint vi :o) Er sammen med faren da..... nå er jeg 21 og har lyst på nr 2 :o)

Skrevet

du gav meg en god ide iallefall line :)

jeg skal også ta avtrykk av magen.. hehe :P

hvor har du den hen nå a??? på veggen :P

Skrevet

Enig, alt blir blåst opp mer enn nødvendig:P

Takk takk:o)

Skrevet

Hei Line:o)

Må si at jeg synes litt synd på deg pga måten du ble fremstilt på i den TV-serien. Jeg mener ikke noe slemt med dette på noen måte, bare det at jeg skjønner at tv-kanalen er ute etter seertall og ikke nødvendigvis hvordan det blir for de som deltar å bli fremstilt på denne måten.

Håper å tror at det blir litt bedre neste episode. Lykke til! ;-P

Skrevet

Akkurat som 30 åringer oppfører seg så jævla eksemplariske!!!

Ikke noen jeg kjenne i hvertfall...Noen øl innabords det,til og med jeg er litt for ``voksen`` for de av og til;=)

Har virkelig alder så mye og si???

Og hvorfor er det så viktig og legge vekt på om ei på 20 tisser i dusjen eller ei på 17 synger med refrenget på en sang!!

Herregud,DET HAR DERE ALLE GJORT.Ikke hold dere for narr.Ingen er perfekte..Og med det,hva er definisjonen på perfekt???

Vis det og være perfekt ikke er å ta en grøftefyll,synge og gjøre litt faen (selvom jeg har planlagt barn);Nei,la meg være den første til og innrømme:jeg er ikke perfekt.

Det viktigste til dere som var med i serien;Hver en så god mor dere kan.

Skrevet

Alle er forskjellige, hadde vært kjett om alle hadde vært like. Nå kjenner jeg mange som jeg selv synes ikke skulle hatt barn i det hele tatt. Men dere kjenner ingen av disse folka, å da har dere heller ingen grunn for å kommentere det. Så hvis dere ikke liker serien eller dem som er med, så ikke se på det. Slutt å kommentere alle, blir det samme som mobbing og baksnakking. Grunnen til serien er at vi skal få innblikk i hvordan det er å være ung mor, dessverre kan man ikke lage en serie uten å vise personlighetene til de som er med.

Skrevet

Linn<3 Vi må da få lov til å kommentere programmet som blir sendt på TV uten at det skal kalles for mobbing og baksnakking? Dette er da et åpent forum som alle kan gå inn og lese i. Dessuten er det noe som kalles ytringsfrihet ;-P Og det at man reagerer på hvordan de unge mødrene blir framstilt er jo ikke så rart?

Forresten, hva vet du om at ikke vi kjenner noen av de som er med?

Nå fikk du vel litt å tenke på :-P hehe

Skrevet

enig, man ekke dårlig mor bare fordi man også kan ha det gøy, eller gjør ting anderledes enn det du selv gjør (nå siktet jeg til de som kritiserer de i "unge mødre").teit å henge seg opp i detaljer om hvordan andre er. det viktigste er jo at barna har det bra, og det hadde jo hvertall hun lotte, så ser ingen vits i å kritisere de i serien:) flinke og tøffe er dere som fikk barn i så ung alder. stå på jenter!

Skrevet

Gud forby at det skal gå an å leve litt selv også når man er blitt mamma. Iallefall om man er ung:-P

Skrevet

ikke d at jeg fisefin eller noe sånt.. er oppvokst på gård..

men dere som tisser i dursjen hvor ofte vasker dere dusjn å va bruker dere. greit at urin er reint men ... skal tenke meg om litt flere ganger før jeg bruker dusjn på hotell å sånt freover jeg. er jo ganske mye som kan smitte gjennom urin da?

Skrevet

Urin er jo noe av det reneste som finnes da! :)

Når man tisser så går jo urinen rett i sluket sammen med kloakken fra toalettet, og når man dusjer så bruker man jo såpe så det blir jo rent! :)

Man vasker jo selvsagt dusjen en gang i blandt uansett om det blir tissa i den eller ei! :)

Skrevet

Jeg er helt enig i at man skal få feste og ha det gøy selv om man er mor..og med det plutselige steget inn i voksenverdenen som hun 17åringen tok, så synes jeg ærlig talt hun fortjener det. Hvis hun resten av tiden må være voksen og ansvarlig, langt over det som forventes av en 17åring, så synes jeg hun må få lov til å gi litt f og slappe av og bare være ung, når hun en gang i blant fester.

Jeg var MYE verre enn henne da jeg var 17, synes ikke den måten Hun oppførte seg på var for drøy. Det viktigste er vel at hun tar seg av datterene på en god måte, og det så da virkelig sånn ut.

Når det er sagt, så tror jeg kanskje "filter" er et godt ord å ta med seg videre for enkelte av de andre vi fikk se. Det er ikke alt man trenger å si - og ihvertfall ikke på tv!

Og sorry; men jeg synes fortsatt det er snålt...hvorfor i all verden tisse i dusjen?

Skrevet

Til dere som er bekymret for dusjen,husk sprit og vask klosettet neste gang du setter ræva di ned...Det er en bakteriebombe det;=)

Skrevet

urin i seg selv sett at man er helt frisk er rent ja.. men jeg ville ikke badet i d for å si d slik... for så rent er d ikke. å nesten alle virus å sykdommer som kan smitte. kan overføres gjennom urin. selv tisser jeg ikke i dursjen å har ganske god kunskap om bakterie dyrking å virus... vasker dusjen 2 ganger i uka... med domestos. dusjen er d perfekte gro stedet for bakterier... varmt og fuktig. å med tanke på at hver bakterier deler seg hvert sekund blir d et rimelig nasty miljø der inne om man ikke passer på...

Skrevet

Jeg var selv 17 da jeg fikk min første, og det har gått kjempebra. Noen 17 åringer kan faktisk være mere moden enn enkelte 30-40 åringer.

Jeg fikk desverre ikke sett serien igår, så jeg er ikke helt sikker på hva denne tråen går ut på, men jeg måtte le litt da jeg leste overskriften på tråden - Jeg tisser i dusjen- ...hehe.... Er absolutt ikke fisefin, men har nå aldri kommet på å bruke dusjen min som en pissoar :o) Tjihi...... Men du er jo tøff som innrømmer det da ;) Er vel ingen som har dødd av litt urin i dusjen, men.....

Skrevet

Tisser ikke i dusjen av en grunn, har toalett :0)

Men uansett så dusjer minstemann i samme dusjen vi bruker og hadde aldri kunne latt han sitte å leke i dusjen hadde jeg visst at noen tissa i den...

Skrevet

Skulle henge den på veggen, men har ikke kommet så langt:P

Skrevet

Verden består av bakterier, sant at toalettet er det stedet der det er værst i en leilighet, men om du skal se det på den måten så kan du like gjerne være inne.

Tenk så mange bakterier det er ute og flyr uten for døra di, best og holde seg hjemme:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...