3jenter Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Jeg er i uke 19 og kjenner sjeldent liv. Vil det forandre seg etterhvert som babyen blir større? Kommer jeg til å kjenne masse liv etterhvert el vil det alltid være mye mindre enn visst morkaka lå bak?
*Super*Mamman* Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har morkaken på fremsiden denne gangen. Det kan ta lengre tid før en kjenner liv ja, men jeg har kjent det daglig siden uke 17. Er nå i uke 22. Synes ikke det er noen forskjell fra de to andre svangerskapene hvor jeg ikke hadde morkaken på fremsiden.. Men dette er individuelt da.
hmmm? Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 jeg tror det jevner seg ut etterhvert... det var i alle fall det jm. sa til meg på ultralyden i går, hun trodde ikke at jeg hadde kjent noe enda siden jeg hadde den fremme, men der tok hun feil gitt.. han har sparket siden uke 14 ;o)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Eg har kjent antydninger til liv en stund, men kjente det ikke tydelig før uke 20...og eg har morkaken framme....Men nå når eg kjenner snuppa syns eg ikke det er noe forskjell på no og sist...
plums Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Kjenner det godt, men husk at det kommer an på hvordan barnet ligger også. Mitt ligger opp-ned med ansiktet mot magen. Hadde hun ligget med ansiktet mot ryggen ville jeg kjent mindre.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Ja du vil kjenne mer liv etterhvert. Kjente ingenting selv før jeg var ca 19 uker, pga morkaka lå foran. Men nå kjenner jeg det godt. Er 24+1.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Jeg kjente ikke noe "skikkelig" liv før jeg var midt i uke 21! Etter uke 22 har jeg vel kjent liv hver dag.. om morgenen, midt på dagen og mest på kvelden., kjenner det best når jeg ligger på ryggen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå