Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare så grusomt nyskjerrig, har du en sønn på 10 år? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg har ingen sånn på 10 år. kjenner du en som har det som kunne vært meg?

første skoledag gikk flott! elsket BI og bedriftsøkonomi... hihi

Skrevet

så at du var her nå og viste ikke om du hadde lest svaret så dytter

Skrevet

Ok, nei så bare i et innlegg om barns venner at du skrev dere pleide å ha 10-årige unger på middag flere ganger i uka... og da tenkte jeg det måtte være vennene til gutten din... og syns det var ganske bra siden du bare er et par år eldre enn meg... sååå da hadde jeg tenkt å spørre hvordan det var å bli gravid som 13-åring=) hehe=)

Skrevet

å sånn ja.... hehe nei de leker med småen på 13-14 måneder. tror ikke de har noe serlig og finne på. de er her nå :-)

Skrevet

hihi, i see=) nei tenkte du kanskje var grusomt produktiv og bestemte deg for å begynne tidlig...=P

Skrevet

hehe... er glad jeg slapp og bli gravid som 13 åring. det kunne umurlig ha godt bra. syns det var tøft nok med baby når jeg var 22. selv om jeg i grunn trodde det skulle være mer jobb

kansje det er det vi skulle gjort. fått 1 barn i 10året for og se når det var best og få barn :P

Skrevet

haha så kunne vi vært dommere i evige dib-diskusjoner.

Skrevet

ja det var lurt. da kan vi sitte ¨på vår høye hest og se ned på alle teite menneksene som tror at de vet bedre en oss :-)

Skrevet

hihi da prøver vi 13, 23,33 og 43 år. vi får ta det i vårt neste liv...=P

Skrevet

jepp, men jeg syns vi skal ta med 53 og 63 også. med litt hjelp og planlegging så går det jo fint :-)

Skrevet

nei det går jo ikke.. herre gud assa :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...