Mockanin Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Lumene synes jeg. Litt dyr men den tar sminken fort
Kakeåndsen Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 Smart! Det har jeg ikke tenkt på, enda jeg bruker baby olje for å fjerne oljemaling fra hendene.
tre små... Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 ja jeg syns det.. har veldig sensitiv hud så tåler nesten ingenting.. og syns mange av de sminkefjernerne som er milde ikke tar bort sminka skikkelig.. men det gjør jo babyolje:)
Sivalur Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 L'oreal, den som du må riste på, lys nede og mørk øverst, så blander det seg. Husker ikke hva den heter. Den tar vannfast makeup, og tar det med en gang. Ikke svir den heller, samt billig.
Venezia 1 Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Dior sin er veldig bra. Koster litt, men er veldig drøy i bruk. Tar all sminken, blir ikke tørr rundt øynene og svir ikke. De har den på tax free på Gardermoen om du skal ut og reise.
It's all about me Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Lancome. Koster kanskje litt mer, men varer en evighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå