temine Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Er det da for sent å ha sex, eller er det akkurat da man bør ha det??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Det er akkurat da man bør ha det. Spermiene svømmer i det, og hjelper dem på vei mot egget:) Man har som oftest EL siste dagen med EL-slim eller dagen etter. Masse lykke til!
temine Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 Supert! Da er det jo bare å vente på det da...ettersom jeg har litt ustabil syklus...også orker jeg ikke stresse sånn med el-tester og slike saker:) Har hatt litt intensiv sex fra nyttår og til nå...for det var da jeg trodde jeg kom til å ha EL, men har enda ikke sett noe til slimet, så da er det vel bare å vente litt. Takk:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Hva skjer under en eggløsning? Eggene begynner å modnes under stimulering av FSH (FollikkelStimulerende Hormon), LH (Luteiniserende Hormon) og østrogen. Østrogenet stiger gradvis opp mot eggløsningen og hjelper til med å få utfloden våtere og slimete og gjør den spermievennlig. Dette når en topp like før eggløsningen, og dermed har man gjerne masse våt utflod/eggløsningsslim samme dag som eggløsningen eller dagen før eggløsningen(hentet fra pernille.info) Men: ikke alle får eggløsningsslim. De skal se på alle andre våte sekreter som fruktbare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå