Gå til innhold

Opplyse "alle" om dato for keisersnitt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det er en liten sjanse for at jeg må ha ks pga forliggende morkake. Dette vet hele familien og nærmeste venner. MEN jeg lurer på om jeg skal la være å fortelle dem hvilken dato det evt. blir... for å holde på spenningen liksom, og for å slippe mas og gnål fra alle! Jeg tenker det hadde vert litt finere (dumt ord...) visst det kun var meg og sambo som vet når nurket kommer..;)

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Hvis dere føler for å ha noe hemmelig, så må vel det være lov? Plutselig så blir jo ks utsatt en dag også pga mer akutte ting på avdelingen, det vet man jo aldri på forhånd.. Så om dere ikke vil si noe om datoen, men bare si fra når operasjonen er vel overstått, så syns jeg det høres greit ut:)

Gjest venter_på_jenta_mi!*høygravid*
Skrevet

Dette har jeg tenkt litt på også. Vi får snart beskjed om dato på ks,men må nok fortelle det til mine foreldre og svigers uansett ellers blir det huskestue.. he he. Men det hadde vært gøy å holdt det skjult for resten av verden,så det er noe spenning der... hmm.

Skrevet

Jeg har gitt beskjed til alle mine att den datoen er kun forbeholdt meg og min mann!! Og det har de respektert, skulle bare mangle syns jeg. Ingen kunne jo visst datoen viss en skulle født vanlig heller så helt naturlig for meg att datoen er hemmelig.

Skrevet

Ja, dette har jeg tenkt litt på også.. Får ta den praten med sambo når han kommer hjem nå..

Mamma og pappa må få vite det da, siden de må passe "sønnen" vår. (hunden vår altså..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...