Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Ja, nå har jeg jaggu kjøpt kræsjhjelm til ungen hehe. Jeg syntes det ble for skummelt at hun deiset hodet i gulvet så ofte, og nå som hun har blitt så overmodig så er det bedre å polstre hodet og la henne se litt teit ut enn å risikere skade. Hun detter bakover før jeg får sukk for meg, hun krabber overalt og liker å utforske uten at mamma henger over hele tiden har jeg skjønt. Vil noen ha en latter så ligger de på FB hehe :-) ...men, er det kanskje en smule overbeskyttende av meg?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 hehe synes hun så riktig så kul ut jeg da :-) Synes ikke du er overbeskyttende! Så lenge hun har problemer med ryggen og ikke klarer å falle på rompa så skjønner jeg deg veldig godt jeg! En ting er at de må lære av å deise i bakken et par ganger, men en annen ting er når det er fysiologiske ting som hindrer henne i å falle riktig. Synes du har gjort det helt riktige valget jeg :-) Så kan dere jo evt. kutte den ut når hun har fått orden på ryggen og bekkenet sitt :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Helt enig. Om du ikke føler det er trygt så er det sikkert bedre i en overgangsperiode. Til hun finner ut selv hvordan hun skal takle fallene. Dette går seg nok til over en periode.
Solstråle72 Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Jeg er enig med de andre her. Så lenge hun har ryggproblemer og faller rett bak med hodet først, så synes ikke jeg du er overbeskyttende som ønsker å verne henne mot hodeskader. Bedre å være føre var....
Millapril Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Hørtes ut som en god idé. Hodeskader er litt værre enn å slå en arm eller et bein.. Kan tenke meg hun er søt med hjelmen sin. Får sjekke ut bildene. Håper hun ikke protesterte mot å ha hjelmen på.
Två små trollungar Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Helt enig med de andre her! Så lenge hun ikke klarer å ta seg for/sette seg på rompa skjønner jeg godt at du vil beskytte hodet hennes!
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Hvor har du kjøpt denne.. Sånn en MÅ jeg bare ha til hodebangeren min også! Skikkelig kul den da.. Pappaen bare lo av meg når jeg viste ham bildet. Synes jeg ser lilleM med en slik en:.. He he he
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2008 Babykos i Sandvika :-) Mia vente seg veldig fort til den, først prøvde hun å klø den av, men etter at jeg sang og klappet en stund glemte hun det og da var det greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå