Gå til innhold

teit spørsmål, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

spørr likevel.... jenter hvor kjøper dere truser? trenger råd og tips, vil ha bomullstruser som kan holde inne litt hud:) ser for meg noen, men finner de liksom ikke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, alt man skal spørre om ja. :)

Tidligere har jeg kjøpt på Marks&Spencer i England, super kvalitet!! Men sist nå kjøpte jeg på H&M. Har visst kjøpt Sloggi truse også nylig, enda jeg fortsatt forbinder sloggi med kjerring - på tross av alle reklamene.. men den sloggi trusa er faktisk ganske god da. Hvis du skal ha ordentlig hold-in så har de jo det også på diverse butikker. Noen billige på Lindex hvertfall.

Skrevet

Jeg kjøper alle truser på H&M. Billige og fine! :o) Kjøper sånne hipsters/hotpants eller hva de heter. Sånne blonde-truser som ikke synes utenpå buksa. Har hørt at de er de beste for å unngå cellulitter (tror hva jeg vil om det men), strammer ikke noe sted. Samt at de ganske sexy. ;o)

Jeg er jo så flink til å forklare! ;o)

Skrevet

vil ikke ha direkte hold in, pga de tar jo nesten pusten av meg hehe.... kanskje jeg ser for meg en boxer med bred strikk i mageregionen, hvis dere skjønner, men vet jo ikke om det funker på holde inn mageproblemet, høres ut som jeg aldri har vært i en butikk eller hatt en truse på meg, men e så lei av å gå rundt å leite etter akkurat en slik truse:):):=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...