Gå til innhold

bekkenløsning:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er bare 19+5 uker, men allerede fått bekkenløsning:( begynte egentlig i uke 12, trudde ikke at man kunne få det så tidlig,men tydlighvis...ringte legen i dag og fikk komme inn, vanskelig å få sykemelding av han tydligvis...jeg jobber som helsesekretær og det er en del ting jeg ikke orker å gjøre nå, prøvde å si det,men han skjønte ikke det da..fikk ut neste uke også skulle jeg ringe igjen hvis jeg ikke var bedre....prøvde å si at jeg ikke fikk osve om natten fordi det er vondt å snu seg i senga + at det er vondt å gå for lenge og sitte for lenge, det beste er å ligge rett ut..hehe. litt vanskelig på jobb det da...er det flere som har fått det så tidelig og eventuelt er sykmeldte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja...har vært plager jeg og siden uke 12 sånn ca...jobb har jeg ikke vært på siden oktober først pga kvalme så pga bekkenløsning....må konsentrere meg om å prøve å fullføre skolen jeg nå...huff...håper bare det går bra ihvertfall...

Skrevet

Jeg har hatt det siden uke 9. Går til manuellterapaut og får tilrettelegging på jobb. Fungerer bra det.

Skrevet

da er det ikke bare meg da, følte meg litt dum da jeg ba om sykemelding så tidlig i forhold til legen og arbeidsgiver, men det er vi som veit best hvordan vi har det da...

Skrevet

Hei.Jeg ble dårlig tidlig og sykemeldt fra uke 9 et par uker for å komme til hektene igjen. Så kom bekkenløsningenuke 10. Har jobbet på aktiv sykemelding i en tid, siden jeg ønsker å jobbe det jeg kan, men har av og til så dårlige dager at det beste er å ligge rett ut.

Fikk forlenget aktiv sykemelding på dispensasjon, men har nå blitt 100 prosent sykemeldt. Legen mente det var best ettersom jeg har forsøkt å jobbe, har det også slik at jeg ikke sover etter å ha vært på jobb og har da vanskeligheter med å få i meg mat.

Aktivt var ett godt alternativ fordi jeg da ikke var bundet av x antall timer eller x antall dager. Bare gikk på toppen når jeg orket. Først to dager i uken, så en og nå da ingen.

Si at du ønsker å forsøke aktiv, går ikke det sier du bare at du ikke klarer det.

Trener også hos fysioterapaut flere ganger i uken og hun sier at det er viktig med gos søvn så lenge en kan, så hun er helt i mot å jobbe slik jeg er nå.

Lykke til, håper du ikke sliter deg ut på dette. Og håper du finner en løsning som fungerer fint for deg.

Skrevet

jeg begynte også og kjenne det veldig tidlig, er nå i uke 25, og jobber fortsatt, har tilrettelegging på jobb, men mye uventet kan jo skje der, så syns ikke det fungerer så godt, etter jobb, ligger jeg på sofaen og legger meg tidlig. orker ingenting og alt er vondt, håper legen tror det er noe nå, i uke 12, mente han det bare var hormoner.

Skrevet

Jeg også fikk det veldig tidlig, uke 12 ca. Dro ikke til legen før u 17 og fikk tilbud om 100% sykmld. Ville prøve 50% først og fikk det. Kjenner at det holder lenge å jobbe halv dag. Jobber som helsesekretær på legekontor jeg også. Det er ikke en fysisk tung jobb, men mye flying og kinkige bevegelser som gjør at jeg får vondt. Kan være ganske fin på morgenen for så å ha kjempevondt når jeg går klokka 12..... Jeg har bestilt fysioterapi og venter på å komme med på bassengtrening i håp om at det skal hjelpe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...