Gjest Sekretøsa Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Av disse "slankekurene"? Funker de, eller er det bare oppskrytt? Har min egen kur jeg, men bare lurer på om noen har prøvd?
Alba44 Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Prøvde for ca 10 år siden. Gikk ned noen kilo, og kort tid etter la jeg på meg det dobbelte :-/ Så ikke meget vellykket for min del. Hehe..
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 nei det ante meg Har ei venninde som skal prakke på meg detta her, men gidder daikke bruke så mye penger på det når jeg kan spise vanlig mat!
Alba44 Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Nei, det er virkelig bortkastede penger. Har brukt mye penger på div. kurer i mitt liv, og det ER de små grep man kan gjøre i hverdagen som gir best uttelling på lengre sikt. )
RajaPia Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Jeg prøvde for noen år siden , men synes det var for dyrt. I tillegg ble jeg så innmari kvalm av de vitaminene jeg måtte spise i tillegg. (
*bolla pinnsvin* Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Ja, i et anfall av idioti. Sånne kurer funker bare i det korte løp, så ikke noe vits i å kaste bort pengene på det. Smakte vondt gjorde det også
Scorpiogi Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har prøvd. gikk ned 10 kg, det eneste som har funket for meg så langt.... Men motivasjon er viktig der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå