Gjest Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Hvordan går det med fagprøven? Så forresten en på Frokost-Tv på Nrk som er kliss lik deg i dag. Hvem tror du det er? ;-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Hehe, ikke vet jeg? Spuuud? Mohahaha. Joda, tror det går greit. Håper nå det hvertfall... Får vite det i morra... ;p
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Neei (eller jo, men ikke han...) Linn Ullman (datteren til Liv) Så bra da!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Er hun kliss lik meg?!?! =O Bra og bra, får nå vente og se nå først... Så bare fortsett å krysse fingrene!
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Har sett på bilder av henne nu, og jeg må nesten si at jeg er litt fornærmet... ;P
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Vi har forskjellig smak når det gjelder damer ser jeg...
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Hehe, ja det var da i det minste NOE! *smask tebakers*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå