Gå til innhold

Da er vi snart fødeklare jenter


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

Om et par dager nå så begynner vi februar-mammaer å bli fødeklare også.. Jeg er selv helt i slutten av mnd, men alikevel.. Det bærmer seg med stormskritt.. :)

 

Vi har en spennende tid i møte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja nå er det ikke mange ukene igjen til termin;;)) tiden går så utrooolig fort! henger liksom ikke helt med ;;P gleder meg sinnsykt nå til å se lillegutt=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødeklar? Er ikke det når man har 21 dager igjen til termin? Er en stund til jeg er der og jeg har termin i slutten av februar. Høygravid derimot... ikke mange dagene igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg går over til å være høygravid nå. Har jo aldri vært SÅ gravid før, da første kom i uke 34. Går nesten å venter på at noe kan skje når som helst.......... Men tror ikke denne karen har det like travelt, håper ikke det i allefall. Mye som "må" ordnes enda.

Faktum at vi snart har en baby i huset er også litt fjernere denne gangen med en aktiv 2-åring i huset. Av og til slår det meg; snart er han her!!!!!!!!!! Kjenner det iler og gleder meg sinnsykt!

 

Har 40 dager igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i beskrivelsen til litajente*guttimagen, som ikke har kjent seg SÅ gravid før. Jeg fikk også sist akkurat på dagen uke 34 og nå går jeg ennå med lillegutt i magen (har passert uke 37, og er fødeklar). Har sneket meg inn hit fra januarklubben, da jeg er sist i januar og da kan det godt hende jeg må komme over til dere, februardamer. Tiden vil vise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 25 dager igjen til termin, men har en veldig sterk følelse av at det skjer noe før, så det blir spennende å se. Alt er ihvertfall klart, bortsett fra meg... Skal føde for andre gang og har begynt å grue meg noe innmari. Det gjorde jeg aldri når jeg ventet førstemann, men da visste jeg jo ikke hva jeg gikk til heller =) Prøver å tenke at det bare er for noen timer og jeg gleder meg selvfølgelig til å få møte den vesle frøkna inne i magen. Er nok bare tida som plutselig har gåt litt fort på slutten...

 

Ønsker dere lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Dennismom

 

Jeg har det akkurat som deg. Er annengangs fødende og har begynnt å grue meg veldig nå. Trodde jeg ikke skulle gjøre det nå, men som du sier vet vi jo hva vi har i vente denne gangen. Huff!! Enkelte dager får jeg nesten litt panikk følelse av at fødselen kan starte når som helst snart. Wææ!! Samtidig som jeg nesten ikke kan vente med å se lillegutt i magen.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...