Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i løpet av 3 uker våknet 2 ganger av at min samboer onanerer i søvne. Jeg snakket med han etter første gangen og da bare flira vi litt av det. Han sa da at jeg kunne bare satt meg på´n... Hadde ikke lyst å gjøre noen ting med han for jeg er litt redd for at når han våkner så kanskje han vil kalle meg for et annet navn enn det jeg heter osv. Vet jo ikke hva han drømmer eller hvem han drømmer om... Men nattens episode har jeg ikke snakket med han om. Vi har også flere ganger våknet om natten og bare plutselig hatt sex uten at vi vet hvem som har begynt det da. Jeg lurer på om det kan starte når mannen min onanerer.

Jeg synes dette begynner å bli ekkelt. Blir liggende våken lenge når jeg våkner av det. Vet ikke hvordan jeg skal reagere på dette her.

Vil legge til at de er 2 dager siden vi hadde sex så han burde jo ikke være så nøden.

Er det fler som opplever det samme? Og er det noen som vet om dette er helt normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel normalt. Man kan gjøre mye rart i søvne, det der er ikke det verste... ;)

Skrevet

unnskyld, men må flire litt :)

hadde en kjæreste som hadde sex med meg i søvne en gang!! slå den!

Skrevet

jeg har selv hatt våte drømmer som har endt i at vi har hatt sex..

er vel ikke så uvanlig det?

man har jo perioder der man er mere kåt enn andre og :)

Skrevet

Huff, så ekkelt for deg! Synd på han også da, hvis han ikke vet at han gjør det. Rart han ikke synes det er flaut selv?

Skrevet

Det er da vel ikke ekkelt og flaut å onanere i søvne? Tror det er helt normalt, jeg. Lucky him=)

Skrevet

I et forhold hvor man er trygg på seg selv og partneren så er dette bare litt ekstra pirrende for forholdet tror jeg:-)

Men når en av partene føler seg usikker, er det ikke greit. Ta deg en prat med ham og snakk ut om hvordan du føler det! Mange problemer har oppstått i forhold, hvor de negative tankene er det største problemet, og da i kombinasjon med dårlig kommunikasjon.

Skrevet

Ha ha ha...

Eksen min hadde sex men meg i søvne. (han sov)

Jeg trodde han var våken og lot det stå til, men da jeg snakket om det dagen etter, kunne han ikke huske noen ting :oS

Han trodde jeg kødda.

Skrevet

oppleve jeg noen ganger med min ex også..han begynte å ta på meg..endte opp med vi hade sex hehe..så trudde han det var jeg som begynte hele greia hehe..for ahn våknet jo skikkelig når vi har begynt da ..så mulig JA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...