Gjest Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Til å ha nedi stellebadekaret??Syns det virker praktisk egentlig...?
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Nei. Synes det er unødvendig. Synes også jeg mister følelsen av kontakt med babyen når jeg bader den også.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 E skal ha det,men det er fordi jeg skal bare bruke en vanlig balje til bading...
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 NEI. Et godt eksempel på alt tull og tøys produsentene vil prakke på oss, spør du meg.. Du mister jo nærheten og kontakten med barnet med å ha et sånt sete! Må være mye mer koselig,trygt og kontaktskapende å holde baby selv. Men det er nå min mening..=O)
Gjest venter_på_jenta_mi!*høygravid* Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Ja dette har jeg kjøp. Syntes det virket praktisk for oss siden vi må ha balja på gulvet i dusjkabinettet. Blir da veldig tungt for ryggen å holde barnet oppe under hele badet. Med stolen sitter de jo så fint. Ei venninne av meg starta uten det,men skaffa seg det ettervert og anbefalte det på det sterkeste...
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har også kjøpt slik... har også balje som babyen skal bade i og med min rygg må det vere helt topp ) nærkontakt med babyen har du heile dagen uansett, ikke så lenge du badet babyen....
tiltiderensom Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Har kjöpt det ja. Kommer til å bruke badekaret, har ingen balje, så da syntes vi det virket praktisk.
kløver Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har det og brukte det litt til de forrige barna mine også. Denne gangen synes jeg ihvertfall det bli veldig praktisk hvis lillebror skal bade i badekaret sammen med en av storesøstrene sine innimellom. Da trenger jeg ledige hender. I tillegg synes jeg det er vanskelig å holde babyen i badekaret når han blir glatt, så et sånt sete er veldig praktisk. Men kommer helt sikkert ikke til å bruke det hver gang, f.eks er det deilig for babyen å ligge på magen over armen min når han kan holde hodet selv - det går jo ikke an med setet. :-) Hvis du synes det ser praktisk ut så syns jeg du skal kjøpe et og prøve et. Kan som sagt være deilig å bruke innimellom. :-)
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 jeg har et slikt fra lillejenta mi var liten..supert hjelpemiddel...jeg sparte både skuldre og rygg ved å bruke den..samt at hun elsket å ligge iden å plaske..passet ikke før hu var ca 3-4 mnd..nei,dette er et helt supert hjelpemiddel..kommer til å bruke den denne gangen å...mister kontakten med barnet???hva er det dere snakker i..har da like mye kontakt me babyn..det hadde iallfall jeg. brukte ikke den når barnet var nyfødd nei,da holdt jeg også i henne..men det kom en dag da badekaret på stellekomoden ble for liten og lite behagelig for oss foreldre å holde i henne...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Jeg syns det var så kos holde den myke kroppen nedi badevannet, og så god kontakt man får :-) Et tips er å ikke kjøpe alt for mye før fødselen, det er jo butikker åpne etterpå også, hvis du syns du skulle få behov for et sånt "sete" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå