Gå til innhold

Ble spådd ac mamalari nå.. spennende=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spurte når hun trodde jeg kom til å føde, innen i morgen svarte hun =)

så spurte hun meg om jeg hadde hatt kynnere og åpning i noen dager, og det stemmer jo ;P For det var det hun fikk opp!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!!!!!! ikke snik i køen!!!! Du får fint vente til etter onsdagen om en uke altså!!!!! ;) hehe..

Så spennende da du. Hold oss oppdatert.

(prøvde å sende deg en pm i går, men fikk ikke til..)

Skrevet

oi, spennende å se om det stemmer ;)

da må du bare slappe av så godt du kan idag, så du er klar til dyst ;)

Skrevet

Hmm, full innboks =)

sletter nå jeg ;D

Skrevet

Da har du PM. :)

Skrevet

Mamalari spådde meg også for litt siden:) og jeg er også veldig spent:)

Skrevet

Stemte det da? eller spurte du også om termin??=)

Skrevet

Hvem er denne MAMALARI??

spennende! ;)

Skrevet

Hun er en dame inne på "spå/horoskop" forumet =)

Skrevet

begynner du å kjenne noe da? ;)

jeg fikk et svakt øyeblikk og måtte spørre henne, så nå har jeg fått svar på når prinsen min kommer ;) thihi... spennende å se om det blir rett.. :)

Skrevet

hu hadde helt rett på mitt valg ang smertestillende, jeg har bare tenkt på akupunktur, noe ingen visste, det poppet hun opp med:) alt annet hu spådde klaffet også, hun så dato 27 januar, mens jeg har termin 9 feb. Men han kan godt komme 27 januar. hehe:) han er 3000gr allerede og godt festet nede i bekkenet sa legen min(som også er gyn) på ultralyd idag:)

Skrevet

er du her Butterfly?!?!!

Skrevet

er d gitt ;) ingen vondter enda, meen masse mensensmerter :/

Skrevet

men menssmerter er jo et bra tegn ;) jeg åg vil ha!!

blir spennende å se om du føder idag ;) hold oss oppdaterte!

Skrevet

Uff, mener ikke å være slem, altså: men det skal kanskje ikke så mye til å dedusere seg frem til at noen som oppfordrer "spåkoner" til å spå dem også er åpne for mer alternative smertelindringsmetoder som akupunktur? (ja, da, jeg vet at det blir stadig mer akseptert innen "skolemedisinen", men er i alle fall mer alternativ enn epidural etc.) Disse menneskene her har ofte en fantastisk kvalitet - de er menneskekjennere av rang! Vi som skriver her inne sier gjerne mer om oss selv enn vi tror, og signerer man med nick er det ikke vanskelig å finne ut av ett og annet om en person etter hvert.

I denne saken foretrekker jeg anonymknappen.... :)

Skrevet

Hehe, skjønner hva du mener anonym,, ;) men det er lov å håpe :P !!! når man tenker over det, hvor vanskelig er d å gå inn på google å google nicket og lese tideligere innlegg og svare ut i fra det?? =p haha!!

Er utrolig og tregt tiden går når man bare sitter å venter på den herlige babyen sin som snart kommer ;)

Skrevet

Bra du ikke tok det ille opp! :) Og så klart er det lov å håpe!! Skjønner godt at ventetiden blir lang. Jeg snek meg inn fra 2.tri, så jeg er ikke helt der enda.. Men merker allerede nå at jeg kunne tenkt meg at tiden gikk fortere. Lykke til videre!! :)

Skrevet

Lykke til du å=)

velkommen hit når den tid kommer :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...