Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Jeg blir mest sannsynlig mamma på onsdag om en uke......... *hjelpes* Har nå ringt føden og sagt fra om at vi ønsker keisersnitt... Og da sa de at jeg skal komme inn til samtale på tirsdag, men skulle ta med tingene mine, for da blir jeg nok innlagt også tar de snittet på onsdagen.. Ble liksom så rart å vite datoen slik... Jaja... Pussig..
bergen81 Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Samme dag som meg:) Lykke til!! Om en uke får vi endelig babyene våre!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 Fordi babyen ligger i seteleie, og jeg fikk valget mellom ks og vanlig fødsel... Etter å ha snakket med sambo, mamma og pappa, helsesøster og de på sykehuset, og etter litt lesing på nettet, og masse spørring her inne så har vi kommet frem til at vi velger ks. Så tusen takk alle damer for god hjelp!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 Hehe.. ja.. men er jo helt rart å vite når det skal skje jo.. Og alt jeg har tenkt på fostervann, slimpropp, kynnere og rier... Også kommer det mest sannsynlig ikke til å skje på det viset.. (Om det nå ikke starter før da)
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Masse lykke til! Men det blir vel mye chatting her inne fram til tirsdag, da! Gleder meg til å høre hvordan deg gikk!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2008 Det blir det helt sikkert.. Jeg er jo nesten fast inventar her da... =) Tviler på det blir mye søvn når det nærmer seg ja..... huffa.. hehe...
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Ønsker deg Lykke Til Queen of the road ) Dette blir spennende framover....
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2008 Takker så mye for det. Ja, kribler i magen nå.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå