Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 hmm.. var ikke redd for så mye da.. men jeg ble presset av svigerfamilien til å hjemmedøpe mini. selv om jeg hadde sagt klart ifra, NEI på forhånd, så så de vel sin sjangse da jeg akk hadde født. så mini ble døpt da han var 8 dager gammel, å eg fikk panikkanfall da... fysj, for en dag... overlevde da, emn knakk heeelt sammen en time før, på kjøkkengulvet, å bare gråt å gråt..:!!! ville det absolutt ikke!! lenej - å lille Pororo! mannen din må bety mye for deg og han støtter deg.. hmm
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Ja dette høres ut som et solid ekteskap
lenej :o) Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 vel, for å si eeenda mer, så var det den eneste tingen vi har "kranglet" om på mange år.. men nå i ettertid, så kunne eg ikke brydd meg mindre, for eg er ikke religiøs, selv om dem er det. og når det betydde noe for dem, hvorfor skulle jeg stå i veien. dess, når eg fikk panikk, var det min kjære som fikk emg opp igjen, trøstet meg, og sa vi skulle avlyse hele greia. det var JEG som insiterte siste timen på å bare gå gjennom det.. nå i ettertid angrer jeg ikke, for som eg sa, kunne ikke brydd meg mindre. ville ikke der å da, bare fordi jeg ikek ville svigers sku få sin vilje, av prinsipp... ja, vi har et sinnsykt solid ekteskap. :) koffer skriv du det her, som snonym forresten? trur du eg sku bli sur? sånt som det her må du jo skrive inne på skravle, å slutte å drasse sånt her hit inn.. eg hadde jo ikke lest det her, hadde eg ikke vært å søkt i forum på nicket mitt.. smarta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå