Gå til innhold

oppdatering fra meg:)

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja da er jeg 8+6 uker på vei å alt står bra til så langt:)

var til ul i uke 5+6 å da så vi hjærtet som banket å alt var vell:)

ul nr to uke 8. å da så vi hjærtet som banket å annlegg til armer å bein. en helt hærlig følelse:)

så denne gangen håper vi på at d skal gå bra:)

sender dere masse babystøv å håper dere kommer raskt etter:)

<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååååååååååååååå så utrolig kjekt!!!!!!!!!!!! LYKKE TIL VIDERE grysom!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Det var koslig å høre!!

Bra du får så god oppfølging! :)

Suger til meg babystøv fra deg

Lykke til videre!!

klem

Skrevet

Ååå så koselig å høre!!!!:) Kjempeglad på dine vegne!! Lykke til videre i svangerskapet, vil gjerne høre flere oppdateringer etterhvert:) Suger til meg litt babystøv..

Skrevet

Vel, grysom...

Fra en som har mistet 4 ganger til en annen og som er gravid - saa flott at det gaar fint, det gjoer det med meg ogsaa og jeg er naa i uke 13.

All mulig lykke til deg, og 12pp her (inkl to mistet), du har jo nesten tre ganger saa lang proevetid, hjelpe meg, tar av meg hatten jeg.

Vi faar nyte svangerskapet begge to! Jeg er optimist og bestemte meg for aa vaere det fra starten, det har vist seg aa vaere klokt tenkt.... =o)

Gyn sa noe saant forrige UL (ca uke 10) "Dette er ikke et risikosvangerskap, heller ikke et normalt svangerskap....dette er et helt enestaaende svangerskap!" Det tenker jeg paa hver eneste gang jeg evt. skulle bekymre meg litt...

Klem fra meg =o)

Skrevet

Oj så flott. Masse, masse lykke til :)

Skrevet

tusen takk<3

Skrevet

ja uten den oppfølgingen vi har fått tror jeg at jeg hadde bekymret meg til døde.. er så godt å bli tatt på alvor. kan faktisk ringe viss jeg blir bekymret å få ul på dagen å d synes jeg er veldig betryggende:)

Skrevet

tusen takk:) er så utrolig koselig her inne i forhold til inne på 1 tri.. alle er liksom litt på hugget viss du skjønner hva jeg mener...

håper du kommer etter så raskt som mulig :)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ babystøv er avsendt<3

Skrevet

vi har funnet ut at d tar dn tiden d tar.... d hjelper ikke å stresse.. selv om jeg/vi til tider har vært noe stressa...

men tusn takk<3

så bra å høre at d går så fint med deg. håper virkelig vi kan slappe av å nyte svangerskapet videre begge to:)

så masse lykke til:)

Skrevet

Så koselig å høre at det går bra:) Håper jeg snart kommer etter, hehe:)

Lykke til videre..

Klem fra

Skrevet

Dette er hva som skal til for å skape litt håp hos oss som strever! Lykke lykke lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...