Gjest Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 syntes så synd i han.. skikkelig kjipt at vi måtte bruke den. men heldigvis bryr han seg ikke om den (2 mnd gammel), er vel mest jeg som føler jeg ikke har vært flink nok. men er ikke det værste som kunne skjedd. så nå skal han bruke den hele døgnet til enhvertid i 3 mnd. får kun ta den av ved stell..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Uffda, så trist. Håper det går fremover fort og at han får den av seg tidlig Lykke til og en klem.
Milli Vanilli Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Sender en trøsteklem.. Men som du sier, ikke det verste som kunne skjedd. Det tenkte jeg også da yngste min fikk pute dagen etter hun ble født. Men vær oppmerksom på dersom puten blir for liten.. Det strevde jeg litt med - det å nå frem til de riktige stedene når hun skulle skifte pute (måtte til slitt "tvinge" helsesøster til å ringe sykehuset 2 dager vi skulle på ferie) Hun hadde puten på i 4 mndr, og vi går fortsatt til etterkontroll, skal på kontroll i morgen, og vi krysser fingrene for at det går bra :-) Lykke til med gutten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå