*gullungen med okt spire* Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 jeg hadde det me den førrste sønnen min..testet negativ hele tiden selvom mensen ikke komm..da jeg var 6 uker på veg blei det en ganske svak strek der...noen andre som har det sånn
Truseprinsesse Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jeg begynner å lure på om jeg kanskje har det sånn nå? Er nå 17 dager siden EL, ingen mensen og jeg har en del symptomer.. Hadde du noen symptomer da dette skjedde med deg?
*gullungen med okt spire* Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 ja hadde det men trodde det var normalt.jeg fikk kjempe såre bryster måtte nesten holde på de når jeg gikk tur..hehe..kvalm å ugenn..å stikkinger i underlivet...
*gullungen med okt spire* Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 så tissa jeg masse og sov hele tiden!!!!!!!!!!!!!
Nilla43 Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Det er håp - jeg testet negativt hos lege for en uke siden, men i går testet jeg positivt hjemme - i 6. uke!
*gullungen med okt spire* Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2008 slik var det for meg også er rare greier det der...de på legesenteret kunne ikke si om jeg var gravid eller ikke for det var så svak strek...så jeg måtte tilbake om 1 ukes tid...
Truseprinsesse Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Nå ble jo dette mer spennende. Jeg er jo så kvalm at jeg kan liksom ikke skjønne at jeg ikke er gravid. Har også ømme pupper og nå er det fire dager siden IKM. Jeg tror liksom ikke på at jeg ikke er gravid før tanta kommer. Også hadde jeg jo den postive testen som ble positiv etter tiden. Gir ikke opp håpet enda gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå