Gjest Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Regn som tar skiføret Regn som er kaldt og jævlig "Brøytinga" i bydelen (men den regner vel også vekk, eller så fryser bare haugene til is og ingen kan parkere før i juni)
prekæs Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Litt i tvil. Hat: 9 km fottur i vannrett regn, med klær som veide 5 kg mer da jeg kom hjem enn da jeg gikk hjemmefra. Yppert sier jeg er i klimakteriet. Jeg vet han snart får rett. Bil på verksted
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Skattekort som ikke har kommet frem i tide og sur fittekjerring på likningskontoret som påstår at det ble sendt i desember (blir nå trukket 50% skatt) Paprikaen jeg skulle bruke til lunsjen var muggen. Faen ta Kiwi. Dra til helvetet med den jævla frukt-og grøntfittegarantien, eller stikk den i rassen. Jævla fuckings veiarbeid rett utenfor kontoret så jeg ikke får jobbet med det jeg skal. Elskeren min har gjort det slutt, så ingen å knulle. Blir muligens president fra Afrika i USA. What is the fucking logic in that? Tomt for nesespray. Hælvette. Tett som ei potte.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Glemte følgende: død vaskemaskin, død oppvaskmaskin. Men nå kan jeg vel bare legge både tøyet og oppvaska ut i regnet.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Det var vaska og, siden sentrifuga ikke ville mer. Dessuten har det nå begynt å snø.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Snø er jo en klar forbedring, så sånn sett går det rett vei. Dessuten er mannfolket borte og jeg kan ha hele senga aleine.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 1. At snøen som smelter vil bli et ishelvete. 2. At snøen idet hele tatt kom. 3. At jeg er syk. 4. At jeg må komme på en god unnskyldning til å ikke se på revy idag.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 At prekæs snart kommer i klimakteriefasen og blir ytterligere tuppete her på krangle:-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 -At vi ikke har snø. Jeg VIL HA SNØØØ! -Fagprøveskjiiit -Penger (eller mangelen på sådan....) Hmm, det var vel alt tror jeg...
klompen min<3 Skrevet 9. januar 2008 #13 Skrevet 9. januar 2008 -Rot -Skittentøy -kaffesøl i bilen - DRITTVÆR!!!! ........ hatlister..... Synes vi klager litt VEL mye til tider...hoho,dobbeltmoralsk jeg??:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå