Gå til innhold

spiser for mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir gal jeg vil ikke bli unøvendig tjukk gått opp 6kg allerede og er bare 22uker på vei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 23 uker og gått opp nå..wæææ 10 kg:( men syns heldigvis ikke altfor mye. Men jeg er lite aktiv og sykemeldt. Spiser heller ikke mye.

SÅ ikke vær redd:)

Skrevet

Jordmor sa til meg at 6 kg i uke 22 var lite ;) Jeg tror på henne, for jeg har ikke fått noe ekstra fett, bare større mage.

Skrevet

jeg er 16 uker idag,og hadde gått opp 4 kg i uke 9...

tørr ikke tenke på hvor mange ekstra kg som kom i julen

Skrevet

:-D Jeg er 27 uker på vei og oppdaget på vekta at jeg allerede var gått opp 12 kg.... Det ble nok litt for mye ribbe, pinnekjøtt og kaker i jula! Men jeg synes ikke jeg har blitt tjukk, jeg var veldig slank før jeg ble gravid så nå ser jeg bare skikkelig gravid ut :-) satser på masse trilling i friskluft i sommer :-)

Skrevet

Du ligger under det som er gjennomsnitet å legge på seg når du har kommet til uke 22. Du burde slappe av og nyte graviditeten isteden for å fokusere på at du legger på deg.

Skrevet

Wow, 6 kilo i uke 22 lite?

Nå er jeg ei lita jente og har tatt av meg litt i starten.

Men i uke 15 hadde jeg kommet opp på startnivå.. (minus en halv kilo)

Legen sa at jeg burde legge på meg minst 6-7 kilo hele svangerskapet.

Helst 11-12... Sånn at jeg hadde litt å gå på..

Håper selvfølgelig at jeg legger på meg nok til å ha noe å tære på til ammingen, og nok sånn at noen ekstra kilo henger på...

Skrevet

Ja, men blir mer sulten uansett hva ekspertene påstår. For min del hjelper det mye at jeg alltid har frukt, fiberknekkebrød og grønnsaker i huset. Er jo ikek så fryktelig lett å overspise av det:) 6 kg på 22 uker er jo ingen krise, men det kan jo lett bli uhåndterlig mye om man spiser helt feil ting...

Skrevet

Uff.. 6 kg er jo LITE!!!

jeg er idag 24 uker på vei.. og har gått opp så mye som 12 kilo:(

dessuten er jeg stor fra før.

Men så har jeg sluttet å trene og så spiser jeg "godt".. for å si det sånn..

er ikke bra, jeg vet.. prøver å bli sunn nå.. er det beste for meg og den lille prinsessa mi:)

Skrevet

Jeg er 20 uker på vei og har gått opp 6 kilo. Er slank og aktiv i utgangspunktet, men ser jo at kiloene legger seg godt på rumpe, hofte og lår. Har lagt på meg mellom 20 og 25 kilo i de andre svangerskapene mine og alt har bare rast av meg etterpå. Tror det er bedre ha litt for mye enn for lite til ammeperioden, men selvfølgelig; alt med måte.

Syns det er litt trist at det blir så mye fokus på disse kiloene når man er gravid. Tror det viktigste er å ha et sunt kosthold og holde seg aktiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...