La Perla Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Jeg ser nå at vårt går til 18, og gutten min er litt over 16 kilo nå, så det er kanskje ikke så lenge til vi må bytte.Noen som vet? Jeg fant ikke noe på forbrukerportalen.no ihvertfall.
EnMamma Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 * Britax Secura * Britax Hi-Way * Britax Two Way Elite * Britax MultiTech(nytt sete :-) ) * Brio Zento * MaxiCosi Mobi * Akta Graco Cosmic - Det er godkjent for bakovervendt montering i baksetet opp til 18 kg og bakovervendt i fremsetet opp til 25 kg. Maxi Cosi Mobi har jeg hørt fort kan bli trangt til barnet :-)
My little girl_ Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Kan anbefale deg britax hi-way.. dette har vi å er kjempe fornøyd.
suseduse Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 vi har et sete som er opp til 25 kilo, men fikk beskjed at det ikke var anbefalt å bruke setene bakover etter 18 kilo pga sikkerheten.. husker ikke helt hva det var, men mener det var at de 5 punktsselene ikke var like sikre etter 18 kilo, og at man da måtte heller bruke bilens egen sele..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå