Gjest Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Er så usikker på om eg skal begynne fulltid på skule til hausten, da må eg flytte, og søke om permisjon ifrå jobben, evt. seie den opp. Eit vanskeleg valg, men kunne tenkt meg ein del av faga som er der, men tviler på eg kan ta det via samlinger. Måtte berre lufte tankene litt.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jeg kan fortelle om meg:) Bodd i Oslo i hele mitt liv. Ble mamma til Mina i sept 06. Har alltid hatt lyst til å bli førskolelærer, men kom ikke inn i Oslo da jeg hadde for lavt snitt desverre.. Jeg og bf gikk fra hverandre ifjor.. Kom inn på skole i Halden.. Så tenkte jeg hva gjør jeg nå? Bo i Oslo ikke komme noe videre med utdannelse eller flytte til Halden bo der i 3 år. Jeg valgte det siste noe jeg er kjempe glad for idag. Fikk tak i en fin leilighet til meg og Mina. Hatt så flaks at jeg leier av dagmammaen, så de bor over meg. Veldig praktisk.. Her skal jeg bo i hvertfall de 3 årene jeg tar utdanningen. Planen er å flytte tilbake til Oslo når jeg er ferdig. Jeg følte at jeg måtte ta utdanningen nå, ellers hadde det aldri blitt noe av. Har mer å tilby Mina med en utdanning. Mina har nettopp begynt å være hos pappaen sin annenhver helg. Han bor i Oslo.. Lykke til:)
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Takk for svar! Synest det er fint å lese som er/har vert i same situasjon. Er einig med at vil man gjere noko, som er med på at man kjem seg der man vil, så er det berre å hoppe i det. Eg skal ihvertfall ringe skulen å høyre om det er mulighet for å ta det via nett evt. reise på samlinger.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Vil bare si at du, oslojente80 Mina f 07.09.06, høres kjempetøff ut!! Sånn pågangsmot og ståpå-vilje det virker som du har, skulle nok mange ønske at de hadde:-) Måtte bare si det da jeg leste innlegget ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå