Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Utålmodig her ;D er moden og har åpning =)
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Det kan det jo godt være! Vær litt obs på nedpress, ettersom du på en måte er i gang, moden og åpning baner jo vei for mer action! Har du rier, da?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 hva mener du med obs på???
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Huff, mente ikke å skremme deg, da! Mente bare at dersom du har rier, bør du komme deg til sykehuset før du får press-rier! Derfor spørsmålet om du hadde rier! Når du har kommet dit at du har åpning og er moden, merker du kanskje også bedre at babyen kommer lengre ned i bekkenet, den har jo et stykke vei å gå, så dette kan jo også gi nedpress.. Æsj, fikk dårlig samvittighet nå, ordla meg litt dårlig!!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 Hehe, ikke ha dårlig samvittighet =) Ordla meg litt dårlig jeg og, ble ikke skremt =) men lurte liksom litt på hva dette kan være da VIL HA RIER ;D orker ikke gå med denne store magen og vite at alt er klart ;p
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Åpning og moden er jo en start! Det tar sikkert ikke lang tid før du er skikkelig i gang! Masse lykke til!
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Åpning og moden er jo en start! Det tar sikkert ikke lang tid før du er skikkelig i gang! Masse lykke til!
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har hatt fryktelig nedpress i mange uker nå (kjennes hvertfall ut som jeg skal gå av på midten.. ), så er ikke alltid det er et tegn tror jeg.. Men siden du er moden og har åpning kan det jo være annerledes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå