Gå til innhold

Hvem har de beste mamma-buksene? HM eller Lindex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut å handle i kveld og lurte på hvilke butikk som har best mamma-buser.

Mest behaglig

God passform

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg elsker mine jeansbukser fra hm.. ikke så glad i de i andre stoffer på hm. så unngår de .:) men olabuksene er suuupre.. skikkelig gode og sitter som støpt på meg:)

Skrevet

kjøpte min på KappAhl og liker den godt jeg.

Skrevet

Jeg likte best dongeri buksene på lindex. De passet formen min best. Men likte overdelene på hm best.

du får ta deg en runde:-)

Lykke til..

Skrevet

har en fra begge, og liker definitivt hm best, den har jeg til og med slitt ut. den fra lindex er ganske "kjerring" synes jeg, dessuten er d tøyet over magen slapt, å detter ned når jeg bruker den. hm har faktisk ganske tøffe bukser til rimelig pris. :-)

Skrevet

Snekkerbuksene fra Lindex er best!=) Brukte min myyyye når jeg gikk gravid. Bortsett fra den er det buksene og toppene på H&M som er best synes jeg!=) KapAhl har også ganske gode overdeler. Fant meg faktisk noen topper på avdlingen for store størrelser der, som passet gravidmagen min de siste to mnd!=)

Håper du finner noe du liker da!=)

Skrevet

vet ikke med jeans men jeg har kjøpt sånne "joggebukser" på hm de er kjempe gode, finnes bare i svart da men. de ser ikke ut som vanlige joggebukser liksom også har de en sånn god "strikk" over magen

Skrevet

foresten så har de nesten ikke noe mammatøy på lindex her hvor jeg bor.. de har kanskje 2-3 bukser eller noe, kjempe lite utvalg

Skrevet

De beste mamma-jeansene er fra Mamalicious...ingen av de butikkene der som fører dem dessverre, men jeg likte Mamalicious-buksa myyye bedre enn HM. HM-buksa ble veldig "slaskete" etter kort tid, siden stoffet er tynnere enn vanlig og har mer stretch. Har ikke prøvd jeans fra Lindex.

Skrevet

Tror det kommer an på kroppsfasong osv. Lindex sine passet ikke til meg i det hele tatt. Men fant noen kule på H&M. Problemet var bare at disse etterhvert ble for trange for meg (har ikke lagt på meg mer enn gjennomsnittet), og hvis jeg skulle opp en str ble de alt for store. Jeg fant heldigvis Polarn o pyret sine etter febrilsk leting. Og har brukt disse nå i slutten. De er desidert mest behagelige, men H&M satt aller best. Bare så synd jeg ikke kan bruke de lengre :(

Skrevet

har en bukse fra kappahl, den liker jeg ikke så godt, men den er litt sånn finbukse så den bruker jeg ikke så ofte..

har en vanlig dongribukse fra hm, den bruker jeg temmelig mye.

så har jeg en fra lindex, en slags "saggebuksetype", men med sånn mammaliv.. fant en lignende på hm, men der kosta den 150 kr mer enn på lindex.. :)

kommer vel helt ann på hvilken type bukse man er ute etter...

Skrevet

Jeg bor i H&M sine jeans! Helt super fasong til meg:)

Skrevet

Har ikke prøvd lindex sine,men hm passer ikket til meg overhode. Så så snasne ut i butikken, men synes de er vonde å ha på, spes når jeg sitter. Det myke tøyelige stoffet er helt ok, men det er sydd på en falsk linning og denne er det minimalt med strech i, så synes den strammer veldig på magen.

Jeg har en bukse fra p&p som jeg nermest bor i, og ellers bruker jeg av og til mine vanlige tigerbukser med litt lavt liv. Er 34 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...