Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 I går blødde jeg litt, og har siden det hatt mens smerter og ganske tykt gul/grønt utflod. Er det slimproppen som har gått, og hvor lenge har dere hatt mye utflod?
♥Tullerusk♥ Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Kan nesten virke sånn...Du kan jo ta en tlf til føden..Men vil tro at du er i fødsel nå... Pga: * Litt blødning = livmormunnen åpner seg * Menssmerter * Gul/grønn utflod= Slimproppen, kanskje.. Så ring føden og hør...Mitt beste råd i alle fall...=o) krysser fingrene for at du snart er mamma..=o)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Tusen takk. Håper du har rett!!!! Vil gjerne bli ferdig nå.
Rebekka og tre vidundere Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Det er vel ikke så vanlig med gul/grønt slim fra proppen? Det hadde jeg tatt for å være vanlig utflod. Her du heldig, tar jeg fei;-)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Jeghar hatt en del utflod i graviditeten, men ikke gul/grønt tykt slim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå