Gå til innhold

Noen flinke datageeker her?? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår ikke hva som feiler pc`en min.. Fikk frem bilder på e-mail før, men nå kommer det ikke opp noe bilde..(altså hvis noen sender meg foto)

Fikk det inn før men ikke nå lenger. Viser bare et "ark med brett på" som fil i stedet.. Hva er galt? hmmm... Ps. Jeg er ikke flink når det kommer til pc, mangler nok endel kunnskaper på det ja.. :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =)

Det kan hende at du mangler Powepoint, Adobe Reader eller et sånt type program på PC'en din.Dersom du har hatt dette før, men har slettet programmet (eller ikke har riktig oppdatering) kan det føre til at du ikke får frem bildene du får på mail. Mitt råd til deg er å finne ut hvilket program disse bildene krever for at du skal få de frem på PC'en din, samt sjekke om du har dette programmet på dataen.

Lykke til =)

Skrevet

MItt råd: Ring noen, hehe... Det ene spørsmålet, tar gjerne det andre og til slutt skjønner man ingenting...hehe

Skrevet

Du kan prøve å høyreklikke på filen og velge "åpne i..." Da kan du velge et visningsprogram. Kan ikke garantere at det virker, men du kan prøve å åpne i paint eller explorer.. eller et annet visningsprogram for bilder, kommr jo an på hva du har.. (paint er heller et dårlig program å åpne bilder, pleier å bli fryktelig store bilder.. )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...