Gå til innhold

klarer ikke å holde meg mye lenger..er d så ille å si d tidlig da?;)

Anbefalte innlegg

trodde jeg skulle klare å vente til uke 12 før jeg sa d..jeg er 6+2 å d går egentlig fint å holde seg..men d har begynnt å lekket litt å litt ut..til folk på jobben siden jeg har en tung fysisk jobb,..lurer pp å vente ca 3 uker til ,da er jeg 9 uker ..då må jeg fortelle d til barna mine..så tenkte jeg kanskje at de kunne fortelle d til mamma å de med å tegne et kort med magen min å en liten baby inni ..d er litt søtt:)

Fortsetter under...

Første gangen var jeg veldig nøye med å vente til 3 mnd var gått...

Ikke sist gang og ikke denne gangen!! Det er mange som vet det allerede, er også i uke 7. Vanskelig å skjule også fordi jeg er så vanvittig kvalm . vil jo ikke at folk skal tro jeg alvorlig syk eller noe... Dessuten er det bare koselig å fortelle, alle vet jo at det er en viss risiko for abort i denne perioden...?

Jeg har ikke tenkt å vente så lenge med å fortelle det. Første gangen jeg ble gravid endte det i en SA var det bare jeg og mannen min som visste det, og vi gikk da igjennom sorgen alene. Hvis vi er uheldige denne gangen òg så vil jeg gjerne ha noen å dele sorgen med. Og gledene med hvis det går bra.. Jeg fant ut på mandag at jeg er gravid, så jeg har ikke hatt så lang tid på å fortelle det til noen, bare en venninne og mannen så klart.

men synes dere d er for tidlig å fortelle d til barna i uke 9 ..d blir jo lenge å vente for de..men,kanskje de ikke går å tenker på d så mye heller..uansett om jeg venter å fortelle d til jeg er noen mnd pp vei så er d joolenge å vente for de uansett..siden de ikke har d tidperspektivet som vi voksne har..1 uke kan jo virke som en evighet for små barn..forstår dere?:)

d blir nok i uke 9 ja..:)

Syns det er litt tidlig, men det er jo litt avhengig av de ungene du skal fortelle det til. Hvor gamle og modenhet osv. Vi kommer nok til å vente til det ikke kan skjules lenger at jeg er gravid. Håper det vil gå å vente til etter UL'en. 20 uker blir lenge nok å vente uansett.

fant også ut på mandag at jeg er gravid ;)

å er sprekk ferdig å har egentlig lyst å fortelle det til hele verden hihi

har sagt det til de jeg føler det er viktgst å si det til

Alle er voksne folk som vet at mye enda kan skje ;) og som det ble nevnt her så slipper man å ta sorgen alene hvis noe skulle skje eller at man rett og slett bare har noen å snakke med om alle de rare tingene som man har i hodet ;) ( jeg har mange hihi)

Annonse

hei:=)

det er vanskli å holde tilbake at man er gravid..første gang for me..men har en krevende jobb å det er ikke alt e kan få gjennomført på jobb nå som e kunne før..er egentli veldi nervøs for å løfte tungt o dv.å folk ser jo at e har blitt litt "sløv" i forhold for noen uker siden..så det e rmye som spiller inn..men det er jo det beste som har hent:=)

Beklager dårlig formulering og rotete svar.

Meldingen over handler om å fortelle til søsken at det er en lille bror eller søster på vei.

Meldingen under handler om å fortelle om graviditeten til voksne i familien, venner kollegaer.

Sorry!

Vi har fortalt våre barn. Men de er 13 og 9 år og store nok til å skjønne at vi er tidlig enda.... Og mye kan skje de neste ukene. Men "noe" kan jo gå galt i mange uker enda!! Og det er drøyt å skulle vente til jeg er 12 uker på vei - når alle rundt meg skjønner hva som er i gjære. Og dette er vår nr 3 og magen kommer fort!!! Men hun på 13 hadde allerede lagt merke til at puppene mine har blitt større..... Nei, jeg er ikke tilhenger av å vente med å fortelle. Går det galt ,så går det galt - om folk vet eller ikke. Og vet noen, kan man trøste seg hos de samme menneskene - tenker nå jeg. Og jeg er jo så sprekkferdig av stolthet - at jeg ikke kan la være å dele gleden med gode venner ;-)

ja d er sant så du sier..d har liksom alltid vært sånn at mann "skal" vente til uke 12..men jeg føler meg ikke heelt klar til å fortelle d før uke 9 til barna mine..men da får resten av verden o vite d hehe-.d er jooet par så vet d ..å sikkert en del så har mistanke..mamma har sagt at jeg sikkert snart blir gravid igjen..så da vil jeg (¨på trass) vente lengst mulig m å si d til hu..;)

ja jeg kjenner at magen kommer raskere denne gagen..iiiiik.,men d er liksom ikke den kulen ..men småfeit mage..ææsj..hehe

det er jo ikke lett å holde en sånn nyhet inne, men jeg skal prøve å vente til jeg er ca 3 mnd på vei før jeg forteller det til for mange. er bare 5 uker på vei nå. er skremmende hvor godt jeg kjenner kroppen min, så fant det jo ut med en gang.

Annonse

Jeg er 7 uker på vei. har visst jeg er gravid i 2 uker. det som jeg synes er mest vanskelig her. er at jeg har sluttet å røyke og siden det er bare jeg og kjæresten min som vet det. synes jeg det er vanskelig å være rundt andre. for alle jeg kjenner røyker og hvis eg forteller jeg er sluttet tror de at jeg er gravid, og vil ikke fortelle det enda. tenkte å vente til det har gått ca4 mnd hvis eg klarer. ved mindre jeg blir veldig stor og klarer ikke skjule det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...