Spent28! Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Vi fikk en gutt i april 2006, Jeg fikk en tung fødselsdepresjon, og vi ble enige om å ikke få flere. Mannen min steriliserte seg, og nå begynner vi å skjønne at det ble gjort i affekt.. Og ønsker oss veldig en til. Mannen min er 28år, vi har en jente hver, og en gutt sammen. Veldig takknemmlige for de velskapte trollene vi har fått, men har så lyst på en til. Noen som har erfaringer med dette?
*tornerose* Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Dette kan gjøres i Danmark vet jeg. Er dyrt. Har et søskenbarn som gjorde dette i Danmark og de har fått seg ei lita jente :-)
Contura Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Dette kan gjøres i det offentlige, men det er ikke et prioritert inngrep så der må dere regne med kjempelang ventetid - hvis dere i det hele tatt får det innvilget. Dette gjøres også på private klinikker i Norge, og prisen ligger på i underkant av 30.000,- Volvat har feks. 2 ukers ventetid på dette inngrepet.
*tornerose* Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Det var derfor søskenbarnet mitt reiste til Danmark tror jeg. Mindre ventetid. Og billigere. Men dette må du sjekke opp i. Vet for lite. Uansett, håper det ordner sg for dere :-)
anonym..-.. Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 kan gjøres om på Volvat i Bergen hvertfall. koster 19.000 kr. 1 mnd ventetid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå