Vannmann35 Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Vielsen er 14.15, så skal vi bli fotografert - regner med vi er ferdige med dette ca 16.30 senest... Mens vi er er hos fotografen regner jeg med gjestene drar til festlokalet. Det som bekymrer meg litt er hvor vi skal gjøre av dem... Selve hovedrommet er jo gjort klar for middagen, så der kan de jo ikke gå inn - evt. kan de gå opp i andre etasje hvor der er masse sofagrupper, men blir ikke dette litt rart? Føler det er mest naturlig å stå og mingle mens man venter på maten? Er desverre ikke en hall som er stor nok til dette... Tenker på å kanskje sette opp et festtelt på gårdsplassen, men hva om det plaskregner? Hvordan løser dere dette? Vi bli ca 60 gjeste - hvis det har noe å si.
Vannmann35 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. januar 2008 Ingen som har tenkt noe på dette?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Hva med å ta fotografering før vielse?? Jeg var i et bryllup hvor de gjorde det..
Tante Sofie # Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Ja, det er vanlig å mingle mens man venter på maten, men det er helt ok om noen vil trekke opp og sette seg, syns jeg! Men mingling er jo en fin måte å bli kjent med hverandre på! Tips! Dersom du vet om noen som ikke kjenner andre der, gi noen av deres venner i oppdrag å ta seg av denne (gjerne de som skal sitte til bords med disse)
pandabjørn Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 samboern min tenker akkurat det samme som deg hva skal gjestene gjøre når vi er hos fotografen?? nå er det snakk om ca 1,5 time og den tiden går nok veldig fort, man får jo velkomstdrink når de kommer så går sikkert gjestene rundt å hilser på hverandre og vips så kommer brudeparet tilbake og vi skal ha middag 45 min senere... og jeg ville aldri blitt fotografert FØR vigelsen! og jeg ville nok aldri satt opp telt utenfor plassen, kan ikke gjestene dine være i 2 etg da..blir alt for mye styr om vi skulle gjort det!
Mamman til Mari Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Vi serverer litt frukt og drikke mens vi fotograferes. Slipper det problemet med rom, for det er to store rom der vi skal være + en veranda som kan brukes hvis været er bra.
Vannmann35 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2008 Ja, er vel kanskje best å la gjestene gå opp i 2. etg. Er det fint vær kan de jo være ute, er jo en veranda der også... God idé med å sette frem litt frukt og sånt - folk begynner sikkert å bli småsultne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå