sita78 .juni 07 Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Hei. Lurte på om noe kunne svare meg på dette. Jeg har stikkninger/smerter i eggstokkene(lysken). Stikkningene kommer og går. Er det flere som har slike smerter?
*gullungen med okt spire* Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 ja jeg har nå kjempe vondt..skal dra me gubben i senga i kveld..hahaha men jeg har hatt det i 2 dager nå så ikke vet jeg
temine Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Eller så kan du være gravid med stikkinger i livmoren...men jeg har og slike stikkinger under eggløsning.
Prinsen & spiren Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Slenger meg på denne, jeg. Jeg har også stikking i sidene. Mest på høyre side. Men dette er stikking som varer bare i sekunder.. 4-5 ganger omdagen. Slike du har? El hadde jeg 3 eller 5 januar..
Lille jente Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Jeg er veldig øm når jeg har EL, merker det veldig godt. Denne pp har jeg også hatt masse stikking i magen. De sier jo at det er et tegn da...Er hvist livmoren som gjør seg klar til å strekke seg eller noe i den dur... Har ikm i morgen, tok en digital test i dag, men den var negativ ( Men ser ikke tegn til TR, jeg pleier alltid å ha brun utflod et par dager før TR, men ikke denne gangen, så selv om testen var negativ i dag, så holder jeg motet oppe i et par dager til )
Prinsen & spiren Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 :-) Hvordan er stikkingen da? hvor ofte - lenge varer den? Er jo positivit at du ikke har noe tegn til TR, og du har disse stikkingene Krysser fingrene for deg=)
*Lykkeliten* Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Hadde også stikkinger rundt ikm.. Fikk tr 13 dager etter.. Var helt sikker på at jeg var gravid.. Nu har jeg snart EL igjen. =)
Lille jente Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Det er vanskelig å forklare hvordan de er, men det er nesten som stikkingen man har når man har sting (eller hol heter det vel på østlandet)...ved EL kjennes det nesten ut som tarmene har slått krøll på seg....merkelig. Ja det er jo et positivt tegn at tanta ikke har ankommet, pleier alltid å få henne på timen....og har tegn på henne ca.1 uke i forveien. Denne gangen er det ikke et eneste tegn på henne....Så håper i spenning. Får holde meg i skinnet og ta en test på lørdag.
Prinsen & spiren Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 Okej, samme her. Men de varer bare i sekunder omgangen.. men de kommer og går jevnlig. Har du på begge sider eller? Jeg har som oftest på høyre side! Jeg har hatt el , vente TR rundt 19 januar. Håper den selvfølgelig ikke kommerV :-) Jeg får også en liten "mage-forvarsel" ca en uke før forventet mens. Magen blir liksom litt rar.. en liten stund. Men nå er det jo over en uke til jeg forventer TR, så det er for min del ikke noe tegn
Lille jente Skrevet 9. januar 2008 #12 Skrevet 9. januar 2008 I begynnelsen begynte jeg å legge merke til hvilke sider jeg hadde vondt på, og da var det vel omtrent annen hver gang på hver side...men nå etterhvert tenker jeg bare: Åh, nå har jeg EL, best å stå på ) hehe.. Har jo hatt masse stikkinger i magen i denne pp da, håper det er livmoren som utvider seg...Ellers har jeg blitt veldig lett uvel, men ikke kvalm. 19 er jo bare 11 dager til...Det er jo plutselig det ) Ja jeg pleier alltid å merke at nå er TR på vei, hatt det sånn siden jeg fikk mensen, men denne perioden har det ikke vært noe tegn, derfor jeg lurer litt. Tok jo en digital test i dag, men det var ikke med morgenurinen, og så er det kanskje litt tidlig også. Håper jeg!!!
Prinsen & spiren Skrevet 9. januar 2008 #13 Skrevet 9. januar 2008 Da håper jeg det er postivie tegn for oss begge Jeg er så redd jeg liksom "innbiller" meg ditt og datt.. redd for å bli skuffet.. men, vi er jo bare inne i vår 3pp, så vet jo at det er tidlig. Men lov og håpe. Hvilken pp er du inne i? "Bare" 11 dager ja. Hehe.. Forrige måned testet jeg meg hver dag i tja, alt for mange dager før IKM.. Prøve å ikke gjøre det denne gangen. Prøve å holde meg til den 19 og se hvordan det er da *Håpe!!*
Blacktower Skrevet 9. januar 2008 #15 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har stikkninger nede ved ve. eggstokk. Hadde egentlig el for en uke siden men begynner virkelig å lure på om jeg har det nå istedet. At den er en uke forsinket. Hadde litt stikninger sist uke også men ikke så mye som nå. Dessuten var jeg litt småsjuk forrige uke så den kan kanskje bli utsatt av den grunn - ikke veit jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå