Vimsaaa Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Er du en som planlegger og liker å planlegge framover, f.eks hva du skal om to måneder, hva du skal kjøpe til folk i bursdagsgaver, kjøper inn gaver tidlig etc. Er tar du meste på sparket? Jeg er nok en planlegger og skriver lister på det meste he, he
cherry coke Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jeg er ganske impulsiv og tar det meste på sparket. Kunne godt ha lært meg å være litt mer organisert, ja=) Men har organisert rot, iallefall=)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Jeg er nok en planlegger.., Men kan ta mye på sparket også.. =)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Skikkelig planlegger :-) Men klarer også å ta ting på sparket. Det er ikke uten grunn til at jeg ba inn til jul i september.. hehe Skal sies at det var fordi det var mannens families tur i år og de er rimelig trege og vi liker å vite hvor og hvem før dagen på julaften..
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 JAA! Planla sommerferie i september... Planlegger hav jeg skal ha på meg, hva jeg skal spise til middag og når jeg skal trene. Planlegger man, så har man liksom en "commitment".Og da synes jeg at jeg får tid til mer, som feks. jobbe, studere, være mamma, kjæreste, ta vare på hus og hjem, være med venner, ha god økonomi, trene osv. Men jeg kan gjøre ting spontant også da.
Mille** Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Jeg er en planlegger ja, skriver liste på det meste og liker å ha god tid så jeg slipper stress, planlegger det også. ;o) Men jeg kan være spontan også da!
Solitude Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Begge deler, planlegger det meste men gaver liker jeg å ta på sparket. Med 3 barn så er det en del å holde orden på, så har bare blitt flinkere og flinkere til å planlegge og være litt i forkant for å slippe stress
Vimsaaa Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2008 Ikke bare jeg da som er en planlegger he, he.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Det meste blir tatt på sparket av slike ting som å kjøpe og sånn. MEN: skal jeg reise med fly, tog, bil, båt.. Så måå jeg skrive en liste over når jeg må opp, når jeg må dra ++
Gjest mphs Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Jeg liker også å planlegge i god tid og har mange lister som gjør ting enklere for oss.
Lykke*Li Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 Jeg er veldig kontrollfrik og må planlegge alt. Jeg har lister på alt fra ukesinnkjøp av mat, til hva lillegutt har liggende av klær i barnehagen. Akkurat nå sitter jeg å små"planlegger" bryllupet mitt som er hvertfall 4 år frem i tid. Jeg fører budsjett og skriver "må-gjøres-i-huset"-lister... Hehehe....Jeg er kanskje på grensen til å være syk
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 9. januar 2008 #12 Skrevet 9. januar 2008 Til en viss grad, ja. Pga en mann med dårlig økonomisk sans så er det viktig for meg å holde oversikt og kunne planlegge utgifter osv (for det meste koster endel når vi skal til byen og på besøk og sånn pga dyr ferge). Men prøver å være litt impulsiv også ;o) men som sagt ikke så lett når det tar tid og koster penger å komme seg noen vei her, i tillegg til å ha med snuppa mi på snart 10 mnd.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #13 Skrevet 9. januar 2008 ja jeg er forferdelig med planlegging.. hehe blir superstressa om ikke ting går etter planen hehe.. samboer er definitivt en som tar ting på sparket, fint med en blanding da =)
☆Anonymia☆ Skrevet 9. januar 2008 #14 Skrevet 9. januar 2008 så til DE GRADER.. skriver ikke lister eller noe sånt,men jeg liker å ha planene klare i hodet mitt.. deror ble jeg helt på tuppa igår da jeg fikk intervju IDAG!!'
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 9. januar 2008 #15 Skrevet 9. januar 2008 ser på meg selv som en antiplanlegger... klarer ikke skrive handleliste en gang:/
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 9. januar 2008 #16 Skrevet 9. januar 2008 og pakke gjør jeg samme dag som jeg reiser....
Honningmelon Skrevet 9. januar 2008 #17 Skrevet 9. januar 2008 Jeg er en veldig planlegger, ja. Liker det og jeg :-)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 9. januar 2008 #18 Skrevet 9. januar 2008 hehe jeg er absolutt ikke en planlegger. jeg reiser endel på sommern å konkurrerer med hundeen,å det har hendt jeg har sovet i bilen fordi alle hyttene var opptatt eller hotellene fulle:p ja det er flaut å ikke kunne planlegge,er heldigvis flinkere når lille er med,da har vi i alle fall soveplass:p
Fredpåjord Skrevet 9. januar 2008 #19 Skrevet 9. januar 2008 jeg skriver lister og legger planer ganske så mye, ja. Og selv om jeg ikke tror på astrologi i noen særlig grad, så er dette veldig typisk for jomfruen som jeg da er:) Hadde vært gøy å se- er det mange av dere andre planleggere som er jomfruer?
"husmor"med lille Nora Skrevet 9. januar 2008 #21 Skrevet 9. januar 2008 eg skriver lister om nesten alt!! men kan og ta ting på sparket. liker å planlegge det eg kan, men ta ting på sparket skjer ofte.
Blomsterbarn Skrevet 9. januar 2008 #22 Skrevet 9. januar 2008 Jeg tror ikke noe på at dere som planlegger alt faktisk klarer å være noe særlig impulsive. Av de kontrollfrikene jeg kjenner, er det få som fikser at ting blir bestemt i siste liten/endring i planer. Svigermor friker ut for den minste lille ting som faller utenfor "lista" - men det er mulig at kontrollbehovet bare øker med alderen og at når man er ung så fikser man å være en kombinasjon av planlegger og impulsiv....
Alba44 Skrevet 9. januar 2008 #23 Skrevet 9. januar 2008 Ja, det er jeg. Noe mannen min setter stooor pris på ) Ringte han f.eks. i dag og spurte om jeg skulle ordne bursdagsgave til svigerfar. Kommer nok en meget blid mann hjem senere i dag ) Men; kan gjerne ta ting på sparket også. Alt kan ikke være forutsigbart. Slik er jo ikke livet.
andreita med 2 prinsesser Skrevet 9. januar 2008 #24 Skrevet 9. januar 2008 Er nok en planlegger ja, føler at da blir hverdagen lettere Skriver ikke så mye lister, lager de nok oppi hodet mitt. Innkjøping av gaver blir som oftest i siste liten det da.
lille je Skrevet 9. januar 2008 #25 Skrevet 9. januar 2008 Jepp:) Jeg skriver lister også. Jeg planlegger middager, trening, husarbeid osv... Føler at hverdagen går lettere da. Jeg får lett stresshodepine hvis det blir for mye stress i hverdagen, så jeg føler at dette hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå