Gå til innhold

fly i uke 30??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere reist til gran canaria i uke 30-31?

Turen er allerede bestilt. Er nå i uke14 så vaskelig å si hvordan formen min er da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grensen går ikke før ved 36 uker, så du er godt innenfor det aksepterte.

Skrevet

Ja, det ville jeg. Flyselskapene har regler for dette, etter mange aars erfaring, og i samraad med hva leger anbefaler, saa dersom du ikke er av typen som blir helt oppjaget og stresset av aa fly, saa ville jeg dratt.

Floey selv hele svangerskapet sist gang, mest turer paa 1-2 timer da, men hver uke og gjerne mange ganger i uken, grunnet jobb, det gikk helt utmerket for meg. Det er SMAA fly man skal vaere litt forsiktig med, grunnet trykkforskjellen. Men den trykkforskjellen som er i store boeingfly er ikke noe aa tenke paa. Vil man vaere helt paa den sikre siden, bruker man saanne stroemper som presser trykket i beina oppover, soerger for aa vaere veldig uthvilt og ha vaeskebalansen i orden. Men saa deilig med en tur paa den tiden, hadde reist paa flekken jeg...hehe... Du vil ikke vaere helt hoeygravid heller.

Lykke til!

Skrevet

Ikke noe farligere aa vaere I fly enn paa bakken, det vaere seg store eller smaa fly. Paa insiden av fly med trykk kabin, les store fly har man en max hoyde paa 8000 ft svaert faa vil fly et lite fly I samme hoyde, les omraader med hoyt taereng. I store fly kan man oppleve en dekompresjon som gjor at det blir samme "hoyde" paa innsiden som utsiden- dette skjer selvfolgelig veldig skjeldent. Kvinnelige flygere I store deler av verden flyr opp til 8 mnd. Men ikke I europa. God tur til syden

Skrevet

jeg skal fly i uke 29, fikk beskjed at noen fly selskap kan være streng på det mens andre ikke. så det er helt opp til flyselskapet du skal reise med om de lar deg reise eller ikke. jeg har nettopp ringt rundt å hørt selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...