firemerkersmør Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Er det ikke en selfølge at de skal ta vare på barna sine som alle andre mødre?? Hvis ikke får de vel velge bort ungen helt da.
Stratos med 3 barn Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Det er ingen selvfølge at noen gjør det. Hadde det vært slik hadde ikke barnevernet hatt noe å gjøre... Unge mødre har ofte dårligere forutsetninger som utdannelse, egen bolig, løsrivelse fra foreldre, livserfaring osv osv JADA, vet de unge mødrene selv ofte mener noe annet og at sikkert noen blir provosert nå, men de har dårligere forutsetninger synes jeg og derfor er det ekstra hyggelig når de får det til. Klapper for de jeg
forvirret... Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Helt enig med deg stratosm/spire i magen ) ! Jeg var 16 når jeg fikk min første, og hadde klart dårligere forutsetninger enn mange andre. Bodde hjemme, hadde akkurat fått avsluttet ung.skolen, ingen jobb, dårligere livserfaring selvfølgelig , osv. Men da sønnen min ble født flyttet jeg og barnefar sammen, han jobbet, jeg fikk meg jobb etterhvert og vi har det fortsatt kjempe fint å har en til baby nå på 7 mnd. Så selv om mange av oss unge har dårligere forutsetninger, så kan vi klare det fint fordi om. vi har bare litt lengre vei å gå enn mange andre.
firemerkersmør Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 Men denne diskusjonen har vi hatt uendelig mange ganger her inne. De som er unge mødre mener de ikke er noe dårligere enn eldre mødre. De kan ikke få både i pose og sekk: ikke både aplaus for å gjøre det bra og vente at andre eldre mødre skal se på de som "likeverdige" og ta imot råd fra de!
Bare™ Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 jeg klapper for MALIN fra Fetsund. De andre kan du få billig av meg. Når "uhellet" først er ute, så skjønner vel du også at man ikke kan fortrenge eller gi "bæng"?? Måten hun har taklet dette på i svært ung alder syns jeg er fremragende.
forvirret... Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Jeg forventer ingen appluas, langt i fra. Jeg vil gjerne bli sett på som "likeverdig" selvom jeg er yngre enn mange andre. Jeg forventer ingenting fra eldre mødre. Jeg har gjort og gjør det beste for mine barn, slik som alle andre, ung eller ikke.
Bare™ Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 men nå var det DU som tok opp en diskusjon i en ny tråd, lilletrilletralle...
firemerkersmør Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2008 Ja, og så?? Er det ikke lov å lage en egen tråd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå