Gå til innhold

Nå fikk jeg pakker vekk jula.


Loppelill

Anbefalte innlegg

Litt treg, tenkte å gjøre det i helgen. Men den helgen kom og gikk før jeg fikk det med meg. Nå er det bare lysa ute som er igjen. Har vikla den rundt gelendret på trappa. Er så fint å se på nå når det er mørkt om natta. Tro hvor lenge jeg kan la den henge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lysene ute har jeg tenkt å la henge en stund til...

 

Juletreet ble satt på verandaen 2. nyttårsdag, mens resten av pynten har gradvis blitt pakket ned - helt ferdig i går. Litt deilig å få det bort også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det. Veldig koselig når tiden er inne for å henge det opp og godt når en kan ta det bort igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir så utrolig mørkt ute når man pakker jula og alle lysene vekk.

 

Jula er pakket vekk her og, men kassene er ikke kommet ned i boden enda, står litt overalt. Må ta med litt hver gang vi går ned tror jeg. Kjøper alltid litt julepynt hvert år, så kassene blir stadig flere og tyngre...hmmm

 

Men i dag skal jeg på princess og kjøpe puter, kjøpt noen stilig silkeputetrekk på kremmerhuset som vi skal ha i sofaen, også skal jeg titte etter et nytt sett panelgardiner, litt lei de vi har nå...Ensfarget grønne, vil ha noe med litt mønster men med grønt fremdeles. Vet liksom i hodet hvordan de skal være, men finner de ikke i butikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett når butikkene ikke forstår at de må ha akkurat det som vi vet at vi skal ha...

 

Jeg er også veldig glad i grønt :)

 

Hender at jeg blir lei av gardiner om vinteren. De stenger jo ute det lille lyset som er. Så da bare tar jeg de ned....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann protesterer høylydt hvis jeg gjør noe med gardinene, å ikke ha gardiner er uaktuelt.. hehe... har prøvd meg på det. I fjor vinter hadde vi oppe noen tynne (grønn/blå!) panelgardiner som ikke var populære! Tror jammen meg jeg skal finne fram de igjen, de passer fint om vinteren når de ikke skal holde sola ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magnuspappan hadde igrunn ingen mening om gardiner (bortsett fra at det var det kjedeligste i hele verden!) før jeg kjøpte panelgardiner. De synes han er så teite for de har jo ingen funksjon! Gardiner skal man kunne trekke igjen hvis det er ønskelig, og det går jo ikke med panelgardiner! hehe Gardiner er til pynt sa jeg, og da himlet han bare oppgitt med øya....Nå har vi persienner i tillegg, så da får jeg ha gardinene i fred :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det gikk nesten en uke før mannen min la merke til at jeg hadde tatt ned gardinene i fjor vinter.... Det regnet jeg i grunnen med også så jeg gikk å ventet på hvor lang tid det ville ta. E liker panelgardiner. Har veldig lyst på det. Eller på trådgardiner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pakket alt ned i går, flinke meg! Men stjerna i vindu og lysestakene i vindu får stå litt til sammen med lysene på treet ute. Tar kanskje inne lysene til helgen, men lysene ute tar vi ikke før det går å komme frem til dem. Nå ligger det sååååå mye tung snø over ledningen!

 

Gardiner er ikke min greie. Jeg kjøpte ferdig sydde fra ikea til stua. Funker fint, helt hvite med litt mønster. Klassiske, så da går jeg ikke lei. Mannen min hadde ikke godtatt panelgardiner, her skal det kunne trekkes igjen. Vi har to karnapper og der er det bare gardiner på sidene og persienner i midten. Må ha muligheten til litt utskeielser i stua uten at vi skal plage naboene. ;)

 

Grønt er forresten min yndlingsfarge også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...