Gjest Sekretøsa Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Har begynt med grøt til mini, han får 2 ganger om dagen. Har også snakket med sambo om at vi må begynne og lage rutiner, og det var helt greit for sambo. Jeg sa at når kl er 20.30, så er det kveldsstell, pysj, en flaske melk, og natta. "Jada", var helt enig han.. Så drar jeg avgårde i går, kommer hjem, og spør om ungen har fått grøt. -"nei, jeg tenkte at siden han gulpa så mye, så ville han ikke ha...." Nehei.... Så tar jeg opp ungen til morgen i dag, men han har jo ikke pysj på... Spør gubben -"nei, jeg tenkte at han kunne sove i det jeg".. Jeg klager IKKE på gubben, og hans innsats, men NÅR kommer de inn i detta??? )
Mockanin Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Kjære deg..... Ting tar tid for noen og andre kommer ALDRI inn i det.
*Vetlis* Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Etter min erfaring, ALDRI!!!!!! Min sønn er 5år, å han kan fint komme hjem fra faren sin i pysjamas! Å jeg husker når han var baby, at jeg ble sur, fordi han kunne legge han i snekkerbukser! Enkelte mannfolk er håpløse, får håpe din ikke er av den typen, å at han kommer inn i rutiner snart hehe! Husker en gang, jeg sa at mme blandingen til gutten virket så tynn? Å spurte om han hadde fulgt oppskriften? Eh... oppskrift? Nei, det tar jeg på feelingen! VRÆÆÆL!!!! Er det rart han er en x liksom???
Mockanin Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Jepp...det burde du helt klart. Vi kan si det sånn at mannen min har sent for å lære og xn lærte aldri
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Oh vetlis! Hørtes ut som mamma det der... passa mini når jeg var hos legen med eldste, kom hjem, da hadde ho laga melk til han fordi han var sulten. Greit nok det. Spurte hvor mye ho hadde oppi vannet (som ho forøvrig hadde kokt opp, og kjøla ned, flink der, men jeg hadde ferdigkokt i kjøleskapet, hehe), ho hadde oppi 3 skjeer da, på 250 ml. Hehe. Godt det ikke var for mye hvertfall ;o) Men nei, sambo er IKKE sånn, jeg tror bare ikke han helt har skjønt at det kan være lurt med rutiner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå