Gjest Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Hvor lenge kan den vare, og er det "skadelig" for barnet? Tenker på at man ikke får i seg noe mat og næring.... Ligger hjemme og bare kaster opp, veldig mye kynnere og smerter i magen....
kokosyklus Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Det varierer fra et døgn til tre.. Pass på å drikke masse masse masse slik at du ikke blri dehydrert! Det er superviktig for barnet ditt. Ellers er det vel ikke skadelig. Blir du beklymret kan du jo ta en tlf til jordmoren din å høre for sikkerhetsskyld.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Er inne i mitt 3 døgn nå, så håper virkelig det forsvinner snart:) Drikker masse, men kommer jo bare opp igjen med en gang nesten:)
Snart tobarnsmamma:) Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Jeg hadde omgangsyke og kastet opp i 5 døgn da jeg var 8 mnd på veg. Ringte jordmor som fortalte at det var ingen fare for babyen så lenge jeg klarte å beholde noe drikke innimellom. Anbefalte meg å drikke en blanding av farris og eplenektar, for da får man både i seg litt sukker og salter! Siste døgnet klarte jeg å beholde litt lyst knekkebrød også! God bedring jenter, unner dere å bli friske kjapt!!!! Utrolig kipt å kaste opp når man er gravid!!!
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Håper jeg blir frisk til imorgen, har oppkjøring da, som jeg har ventet på i over 2 mnd, så vil ikke gi slipp på den så lett:) Merker at babyen er mer aktiv nå når jeg ikke er i form og, men godt å kjenne masse liv uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå