#Aurora har tre gutter# Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Har termin den 4 mai 08,men får opp ei følelese selv at jeg kommer til å føde for tidlig. Noen som ser ca når? får jeg mer melk denne gangen? jeg er født 28.04.82
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 jeg fikk opp 5 mai jeg:) ser du sitter og ammer.. men ser ikke hvor lenge du har melk eller hvor mye.. beklager
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 jeg har også fått opp 5.mai tidligere, nå ser d ut som at mellom 2-5.mai skjer d noe:) tror du får litt mer melk nå enn forrige gang, prøv å ikke stresse med å tenke på det..så går d nok lettere... lykke til:) klem
kaos83 Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 jeg fikk på 29 jeg da...men jeg er nybegynner:) Tror du vil slite litt med amming men at melken vil komme etter hvert:) Lykke til:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 spennde da..har alt litt melk.Men mistet melken når gutten var 3 uker sist.Lite melk på meg. Noen flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå