Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil på det varmeste anbefale dere vordende mødre å kjøpe bodyer med knapper,hvis dere får tak i sånne. Altså de som ikke skal trekkes over hodet,men som er mer som omslagsbodyer med knapper i sidene. Jeg hadde ikke sånne til førstemann. Men denne gangen arvet jeg noen. De virket fryktelig tungvinte å få av og på,men det viste seg at det var mye enklere enn med de vanlige bodyene. Spesielt den første tiden når hodet "henger" temmelig slapt,er disse helt geniale. Jeg syntes det var ekkelt å skulle manøvrere hodet gjennom åpningen på bodyen,men med knappebodyene slapp jeg dette. Nå er minstemann 3mnd,og fremdeles foretrekker jeg absolutt disse bodyene. Bare et lite tips fra meg:o)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 signerer denne!! Spesielt når man er førstegangsfødende er disse geniale. Sambo elsket disse, i alle fall i begynnelsen. Det er fryktelig skummelt å ta i babyen de første ukene:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå