mammatrollet + spire i magen Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 får litt dårlig samvittighet hvis jeg ikke tar meg en tur med tulla i vognen iløpet av dagen. men i dag holder hodet på eksplodere og hun sovnet akkurat på sofaen...orker bare ikke. er dere ute hver dag??
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Tja..... Går ikke ut i storm akkurat, men ellers hver dag ja.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 nei det er vi ikke. det kommer veldig ann på været bla.. gidder ikke sånn som i dag når regnet spruter ned. er det fint vær prøver vi hver dag. hender vi ikke gidder da heller.
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har aldri stresset med å gå tur hver dag. Nå som hun er så stor og sover kun en gang om dagen så legger jeg henne bare ut i vognen og rugger litt og så får jeg to timer fri innendørs sånn at jeg får gjort litt husarbeid o.l. Da hun var yngre så bodde vi i leilighet og da ble det vanskelig å gå tur dersom hun sov lenge, for jeg kunne ikke ta henne med inn når jeg gikk inn. Hvis det er for din egen del du har dårlig samvittighet så må du bare tenke på at du har godt av å ta det med ro når du ikke er i form, for hennes del så kan hun da sove hvor som helst. Det viktigste er ikke nødvendigvis den friske luften hver dag, men at hun får sove!
Gjest Jawhol Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 ikke hver dag nei men så ofte som mulig,
anine&bollene Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Ja, jeg er ute hver dag. Men jeg har ikke bil da...
Mor di! Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Ikke hver dag, men har som mål å gå en lengre eller kortere tur om dagen. Men han sover som regel ute, så jeg får ikke dårlig samvittighet om han kun sover ute uten at jeg triller på han. Frisk luft får han uansett! Turen er helst for min del (han er 5 mnd og sovner med en gang jeg legger han i vogna) Men dager hvor været ikke er noe særlig dropper jeg turen, og lar han heller sove inne. Har ikke lyst at vogna skal blåse vekk heller =)
anni69 Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Ikke så ofte. Jenta vår sover bedre om ho får stå i fred, så gåturen må jeg ta etter leggetid..
3 sjarmtroll <3 Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 var veldig flink i sommer og høst, men må innrømme d har dabba litt av i vinter.... huff skal begynne igjen ja ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå