Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Gruer m felt til fødselen,var å snakket m en lege i går angående planlagt keisersnitt siden e gruer m så felt men d var blankt NEI (..... Jeg kunne få smertestillende,og epuderal,men hvordan virker den,kjenner man ikke stort a smertene da hel????? Hoff å jeg gruer meg......
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Hvor har du fått fødeplass da? jeg har plass på riksen og var der i går på samtale ang fødselsangst.Ble kjempegodt mottatt.Du burde ta kontakt med sykehuset og få en slik time med jormor.De er veldig forståelses fulle og vant til problemet. jeg skal tilbake på flere samtaler. Hadde en traumatisk fødsel sist og tenkte bare Ks nå,men kjenner det hjalp allerede etter bare en samtale. Anbefaler deg å ta en tlf til sykehuset,fortell om problemet ditt =) lykke til
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Jeg går til samtaler,hvar først hos jordmor,og hos legen og han sa blankt NEi,så skal e til samtale hos jormor igjen i morra...... Men hjelper vel ikke disse samtalene lenger nå,så lenge e må føde normalt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå