Neijasså... Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Det nærmer seg tiden for å bytte ut lillesøsters babysete med et større et, og i og med at storesøster ennå ikke har nådd 15 kg så vi kan kjøpe nytt til henne og la lillesøster arve storesøsters Acta Cosmic, så må vi nok ha et nytt sete til lillesøster. Noen som har Toyota Avensis (eller andre stasjonsvogner) og har erfaring med å sette bakovervendte bilstoler bak på førersiden? Storesøster sitt sete tar så stor plass at det nødvendigvis må stå på passasjersiden (og da er det traaaangt foran!). Får man f.eks. plass til BeSafe sitt Combisete bak på førerplass? Både min mann og jeg er lange, så vi kan ikke trekke førersetet for langt fram heller. Andre bilstoler med god sikkerhet som kan få plass i bilen vår?
Pysa Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Vi har toyota carina, med besafe izi kid og combi (de er like store) bak på begge sider, - ikkeno' problem hos oss. hadde samme seter i en golf før, det gikk ikke bra. nå kan jeg (168 cm) flytte førersetet enda litt lenger bak, om jeg skulle ha behov for det.
Neijasså... Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 Høres lovende ut! Skal selvfølgelig prøve setet i bilen vår før vi evt. kjøper det, men greit å høre om andres erfaringer også. Flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå