sikat Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Til sykehuset altså? Eller får man låne det man trenger der, sånn at man kun trenger å ta med seg hjemreiseklær? Er vel kanskje forskjellig fra sykehus til sykehus også?
nr.4 på vei Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 de fleste sykehus har klær som du kan bruke der. Og så trenger du bare å ha med klær til hjemreisen. Så det er jo opp til deg om du vil bruke de eller ikke.
TonePR Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Har pakket med litt.. e no koseligare å kle på den nye babyen kle du har kjøpt sjøl :-) enn utvaska kle fra sjukehuset! Får låne på sjukehuset alt du trenger! Trur d e litt anneledes visst du bur på barselhotell, da trur ej du må ha med d meste sjøl!
*tigerlilly* Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Jeg tar med egne, men det er mest fordi jeg har så lyst til å endelig å få brukt de fine klærne jeg har hatt liggende klar så lenge nå!
Sunniva78 har to små Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Samme for meg, gleder meg sånn til å endelig få begynne å bruke de bittesmå klærne:-) Og etter en rask kikk i kommoden er det kanskje like greit å begynne å bruke det med det samme, så er det kanskje en mulighet for å få brukt alt før det er for lite, hehe...
Gjest Lenchen *høygravid* Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Jeg skal på pasienthotellet på Ullevål, og der må man ha med seg alt til babyen og seg selv (bleier, klær, bind osv...)
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Tar kun med hjemreiseklær. Det er ofte veldig varmt på barsel, og det holder lenge med de trøyene og trusene de har der... og så veldig enkelt når det kommer gulp eller bæsj på klærne, da kaster man dem jo bare i klesdunken på rommet, og vips så er de borte! Husker godt hvor vanskelig den gule bæsjen var å få bort, så jo lenger jeg venter med våre egne klær, jo lenger har jeg dem pene. Så vi sparer de fine klærne til vi kommer hjem. Selv om jeg forstår at man har lyst til å være litt personlig på barsel også, da.
Sunniva78 har to små Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Jepp, skjønner tanken Bringebæret... Tror nok ikke jeg tar med de fineste klærne jeg nei, bare sånne basic klær, body og tynn bukse i bomull. (HM) Men gleder meg sånn til å bruke klærne, at jeg ikke klarer å vente;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå