Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Noen som har gjort det? Hva koster forstørrelsene der? og får man evnt muligheten til å kjøpe cdn med bildenen på? (Har fått gavekort(reklame) på fotografering/bildevisning og et bilde på 14x18cm.)
Frk. Vable Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har nok det samme gavekortet og lurer på det samme... Sorry at jeg ikke har noe svar til deg..
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 Den er grei den, sikkert noen som kan svare oss:-)
majsenna™ Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Hvis du skal kjøpe et bilde i tillegg til det du får gratis er det ganske dyrt. Har gjort det selv i forbindelse med graviditeten og betalt litt over 4000 kr for en montasje bestående av fire forskjellige bilder. De er veldig flinke på Bygdøy Allé!! Gå inn på nettsiden ders www.fame.no for der er det garantert en prisliste.
sekke Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 hallo... jeg benyttet meg også av det gavekoret før jul. jeg hadde egenrlig ikke enkt å ta bilde da jeg gjorde det når snuppa var 6 mnd. men bestemte meg bare for å ta det ene bildet gratis. jeg er veldig glad jeg hadde betaemt meg for dette på forhånd da jeg fikk helt sjokk når jeg så prisene. dette er ikke for vanlige folk.. et helt vanlig A4 bilde koster 2000 kr skal du ha en stor ramme med tre bilder inne i ligger prisen på ca 8000 de tar mange tusen for å sette sammen et album for deg. det verste kommer her: skal du ha cd en med bilder som fotografem har tatt er prisen den nette sum av 14000.(noe jeg fikk gratis hos den forrige fotografen) prisen er inkludert rammer,men allikevl.... jeg var hos fame i sarpsborg. de er flinke der og bildene ble fine. men han forrige fotografen var like flink og mye mye billigere. klart det koster å ta bilder,men er jo måte på. det lille bildet som fame tilbyr gratis er veldig lite. jeg oppjusterte det til 20 x25 og betalte 300 kr ekstra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå