Gå til innhold

Jepp da er det bestemt...Takk for meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og gubben har snakket sammen.. og bestemt oss.

Vi er fornøyde med de to fantastiske guttene vi har.

Nå skal jeg konsentere meg om å komme i form, skal ned ganske mange kilo også. Så vil jeg bruke tiden min på de to gullene vi har. Jeg håper å komme i jobb fra høsten av, gleder meg til å finne meg en jobb og bruke hodet og energien litt anderledes igjen.

Etterhvert håper og tror jeg at jeg og gubben kan bli mer kjærester igjen også, ikke bare mamma og pappa liksom.

Har bestemt meg for å koste på oss en tur til syden uten barn til sommeren, 1 uke. Tror vi trenger detfor å komme tilbake til kjæreste livet igjen,savner det. (men det er hemmelig, han har bursdag i april og skal da få noe som antyder en tur til syden utpå sommeren:)

Om jeg skulle bli gravid så vil jeg så absolutt beholde og være glad og lykkelig over det,men vi prøver ikke og planlegger ikke flere.

Da var mine dager over her på bim. takker for masse godt vennskap og støtte. Hatt mange latterkuler og tårer her inne, ikke for å snakke om beskymringer og råd.

Jeg vil bli å finne fra tid til annen på dib, og om noen ønsker kontakt med meg så send en pm;)

Takk for meg snupper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo hende du ombestemmer deg om noen år, har ikke du akkurat født da? Når du har gått ned de kiloene og du og mannen har funnet tilbake til hverandre i forholdet, så kanskje du finner ut at du ønsker deg en til...det er jo ikke for sent da:)

Lykke til med jobbsøking og sydentur, og ikke minst som mamma og kjæreste da!

Skrevet

Tusen takk for det.

Jeg har en liten prins på snart 5 mnd og en større prins på snart 3 år;)

Jo det er nok mulig det blir en attpåkladd,men sånn vi står nå så ser jeg ikke for meg fler. Ødelagt kroppen på de to svangerskapene jeg har gått igjennom.

Lykke til videre til deg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...