madammen med tulla og fødeklar Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 jg har tulla min hos dagmamma 2-3 dager i uken når hun er litt over 9 mnd?? Huff er nesten nødt å ta opp studiene igjen for å blir ferdig slik at jeg kommer meg i jobb!! men er i tvil om å gå fra henne så tidlig... er det noe her som har gjort dette?? trenger tips og råd
Mille** Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Søstern hadde jenta si hos dagmamma fra hun var 4 mnd, gikk helt fint, uten at jeg ville gjort det selv. ;o) Går sikkert bra for jenta di også, bruk god tid på tilvenning siden mange sliter med seperasjonsangst på den alderen.
grå :) Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 du kjenner barnet ditt best. mine tror jeg hadde klart det fint, men hadde nok gjort dagene så korte som mulig uten at det gikk ut over studiet
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 hun er kjeme llivlig og utadvendt. elsker alle som er i nærheten og vant til å være med mange forskjellige mennesker. så tror det hadde gått veldig bra for hennes del.. trenger jo som du sier ikkevære der hele dagen, bare noen timer liksom slik at jeg fikk gått på forelseninger og son.. hm.. ikke lett... vet noen hva det koster ca med en dagmamma??
MamiMaribel Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 NEI, du er ikke helt forferdelig!! :-) Jenta di kan få det kjempefint hos en omsorgsfull dagmamma. Som du sier, er hun allerede veldig sosial og kontaktsøkende - hun vil sikkert ha det helt topp hos riktig person:-)
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Når jeg hadde dagmamma til eldste betalte jeg 4000,- mnd'en. Dvs 200,- dagen. Men det er noen år siden nå da
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2008 oki.. takk for svar. ja hadde nok ikke vurdert det om hun ikke er som hu er!!
Fire småtroll Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Dagmammaen vi har brukt tar 200 kr dagen, men da har ungene med matpakke selv. Vet noen tar 250,- og serverer ungene mat. Da min mellomste gikk hos dagmammaen var det samtidig ei jente der som begynte da hun var 8 mnd (to-tre dager i uka). Gikk helt fint det, tror det var værre for foreldrene enn for ungen. Men begge foreldrene var selvstendig næringsdrivende og måtte jobbe litt.. Må jo si at dette var en godt voksen dagmamma som har valgt dette som yrke da, hun har 4 voksne barn selv og masse omsorg for disse små. Så var jeg deg ville jeg brukt litt tid på å finne en dagmamma jeg var 100% sikker på.
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2008 takk kristin..ja det har jeg tenkt til!! blir ikke før i mars så da har jeg noen mnd nå til å finne den rette i tilfelle:)
sorlandet Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 NEI!!! Hvem er det som får deg på sånne tanker da? Datteren vår begynte i barnehage da hun var 9 måneder - fulltid - da jeg måtte begynne å studere igjen. Hadde ikke vondt av det -verken jeg elller henne. Da kunne jeg være student fra 8-3 hver dag, og hun fikk masse oppmerksomhet når jeg var hjemme. Av og til hentet jeg tidligere, men prøvde å være disiplinert og lese når jeg var på skolen slik at jeg slapp å bruke tid på det hjemme. Den eneste som klarte å så tvil om at det var greit var svigermor, men da tok heldigvis mannen min en prat med henne og sa at "Hør nå her mamma,...
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. januar 2008 å tusen takk for det svarert. det var godt å høre.. tror det kommer til å gå kjempe fint. skal bare ta to eksamener så tenker at 2-3 dager i uken med intensiv lesing kommer tilå gå supert. da kan jeg dulle alle de andre dagene med lille prinsessen:) tror hun kommer tilå elske å få leke med andre og herje litt;) hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå