MadameMimm Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Hei! Så på bryllupsdebatten at du har bestilt kjole fra jkdress! Skal også bestille derfra, hvordan bestilte du kjolen? Blir kjolene spesialsydd, eller går det på vanlige størrelser? Har problemer med å komme inn på noen av sidene på jkdress, skjønner du, derfor spør jeg deg. Har du fått kjolen? Må si at prisene er nesten for gode til å være sanne, noe som passer meg ypperlig(: -Og så mange nydelige kjoler! Utrolig at ikke flere benytter seg av jkdress! På forhånd takk for svar! Hilsen M
MadameMimm Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. januar 2008 Nå fant jeg fram til infoen på nettsiden til jkdress! Men jeg ønsker gjerne å høre om du er fornøyd med kjolen osv, jeg er vel litt skeptisk når man i disse dager kommer over slike kupp til den prisen(:
Gjest MMJ Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 hei M-Diva Joda, jeg har bestilt kjole der i fra, Selskapskjole, brudekjole (etter eget bilde og egne mål) og brudepike-kjole til tulla, vinter-kåpe til brudekjolen osv osv. I alt kom dette på 3000 kr. Banken tok 200 kr for å sende pengene til dem, så kostet det meg 120 dollar å få det sendt. Jeg snakker med han "selgeren" på msn, har har 2 ganger spurt meg om "detaljer" på kjolen. Han virker veldig seriøs... og har beroliget meg VELDIG, hehe... Nervene er jo i helspenn da, bestilte på lørdag, og det tar 2-3 uker før kjolene kommer. Bestilte jo mye, så må sikkert vente 3 uker... Kan du ikke "minne meg på" å si i fra hvordan kjolene er om noen iker til ? Er litt glemsk Den siden låste seg litt her om dagen for meg også, men nå er den i orden. Bare spør i vei hvis det er noe du lurer på, så ser jeg om jeg kan svare du kan jo legge meg til msn hvis du har det hvis du har mange spørsmål: [email protected]
zadine Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Heia lilje Skal du gifte deg? Så koselig da;-) gratulerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå